شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي به نمايشگاه دوحه مي‌رود

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي با ارايه مجموعه آثار و موسوعه‌هاي عربي خود در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوحه شركت مي‌كند. اين مركز به عنوان نماينده موسسه بوستان كتاب، آثار اين مركز نشر را نيز در غرفه خود ارايه خواهد كرد.-

يدالله جنتي، رييس اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر عنوان كرد: اين نمايشگاه از روز دوشنبه، 21 آذر (مطابق با 12 دسامبر) براي 10 روز در دوحه قطر فعاليت دارد.

وي با اشاره به اين كه اين مركز 25 عنوان از مجموعه آثار عربي خود را در اين نمايشگاه معرفي و ارايه خواهد كرد، گفت: هريك از اين عناوين در جلدهاي متعددي به رشته تحرير درآمده‌اند، از اين ميان مي‌توان به موسوعه شهيد اول در 21 جلد، موسوعه علامه بلاغي در 12 جلد، موسوعه علامه شرف‌الدين در 12 جلد و مجموعه دو جلدي دُرالمنثور اشاره كرد.

جنتي يادآور شد: همچنين قرار است پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي مجموعه آثار عربي موسسه بوستان كتاب كه وابسته به سازمان تبليغات اسلامي است و در راستاي ترويج و توسعه آموزه‌هاي وحياني قرآن و عترت فعاليت دارد، در غرفه خود ارايه دهد.

بيست و دومين نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه به همت وزارت فرهنگ، هنر و میراث قطر تا دو روز آينده افتتاح مي‌شود. 

در اين دوره جمهوری اسلامی ایران میهمان افتخاری این نمایشگاه است. قرار است 21 ناشر ايراني در اين عرصه فرهنگي حضور يابند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط