شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
نمايشگاه كتاب از آثار برگزيده عاشورايي

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز(12 آذر) ميزبان نمايشگاه كتاب آثار برگزیده عاشورایی، مذهبی و آیینی است. اين نمايشگاه تا جمعه(25 آذر) برپاست.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «خیمه خورشید» بخش ادبیات عاشورایی فرهنگسراي انديشه با برگزاری نمایشگاه کتاب عاشورا، شب‌های شعر عاشورایی و اجرای نمايش‌نامه‌خوانی آغاز به کار کرد.

در این برنامه که به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، عده‌اي از استادان، هنرمندان و شاعران حضور مي‌يابند.

افزون بر برگزاری شب‌های شعر عاشورایی، مقتل‌خوانی و خوانش مثنوی طاقدیس از دیگر برنامه‌هایی‌اند که هر روز از ساعت 18 در اين نمايشگاه برگزار می‌شوند.

در بخش نمایش‌نامه‌خوانی نمایش «حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده‌ام» نوشته میلاد اکبرنژاد به کارگردانی بهرام عظیم‌پور هر روزه از ساعت 16 در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا مي‌شود.

علاقمندان می‌توانند براي حضور در این برنامه‌ها از تاریخ 12 تا 25 آذرماه از ساعت 8 تا 20 به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشاني بلوار کشاورز، خیابان حجاب مراجعه كنند یا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌‌هاي 88766030 و 88765509 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط