شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
آخرین نشست «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» برگزار می‌شود

آخرین نشست «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» ویژه معرفی و نقد آثار هفت نامزد نهایی دریافت پنجمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان» عصر امروز (شنبه 28 آبان) در دفتر شعر جوان برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سومین جلسه از سلسله نشست‌های «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده»‌ پنجمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان» به نقد و بررسی دو اثر دیگر در حوزه شعر نو (سپید و نیمایی)، از میان هفت نامزد نهایی این جایزه اختصاص دارد.

در این جلسه دو مجموعه شعر «مردن به زبان مادری» سروده روجا چمنکار و دفتر شعر هاجر فرهادی با عنوان «مشتی سنگ میان سطرها» بررسی می‌شود.

ابوذر کریمی و مهرنوش قربانعلی نیز به عنوان منتقد در این جلسه حضور دارند و به معرفی و نقد و بررسی این دو مجموعه شعر می‌پردازند.

روجا چمنکار متولد 1360 است. «مردن به زبان مادری» عنوان سومین دفتر شعر او و در برگیرنده 30 قطعه شعر است. این مجموعه از سوی نشر چشمه راهی بازار نشر شد. پیش از این دو مجموعه «رفته بودی برایم کمی جنوب بیاوری» و «با خودم حرف می‌زنم» از این شاعر منتشر شده است.

هاجر فرهادی متولد 1363 است و «مشتی سنگ میان سطرها» عنوان نخستین مجموعه شعر اوست. این دفتر حدود 80 قطعه شعر کوتاه سپید را شامل می‌شود که از میان سروده‌های سال‌های 1386 و 1387 شاعر انتخاب شده‌اند. این مجموعه از سوی انتشارات دفتر شعر جوان به چاپ رسیده است.

آخرین جلسه «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» عصر امروز (شنبه، 28 آبان) از ساعت 16 تا 19 در سالن اجتماعات دفتر شعر جوان واقع در خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش کوچه شهید نعمتی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط