سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱
دو كتاب وزنه‌برداري و پرورش اندام به زودي منتشر مي شوند

برنامه‌ها و سيستم‌هاي تمريني پيشرفته در پرورش اندام و ليفت المپيك، عنوان تازه‌ترين كتاب‌هاي نوشته‌شده توسط صادق سلامي است كه به زودي از سوي نشر تلاش منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب برنامه‌ها و سيستم‌هاي تمريني پيشرفته در پرورش اندام به تشريح جديدترين روش‌ها و سيستم‌هاي تمريني رشته ورزشي پرورش اندام مي‌پردازد و نكات لازم براي برطرف كردن ضعف عضلات مختلف بدن را آموزش مي‌دهد.

كتاب ليفت المپيك نيز به آموزش فنون وزنه‌برداري يك ضرب و دو ضرب، ويژه وزنه‌برداران متوسط و حرفه‌اي اختصاص دارد و تكنيك‌هاي وزنه‌برداري يك ضرب و دو ضرب كشورهاي اروپايي به ويژه اروپاي شرقي نظير بلغارستان را كه در وزنه‌برداري دنيا معروف و صاحب عنوانند،معرفي مي‌كند.

اين دو كتاب توسط صادق سلامي از منابع خارجي گردآوري و ترجمه شده‌ و پس از تطبيق داده‌شدن با شرايط فيزيكي و تمريني ورزشكاران كشورمان، به رشته‌تحرير در آمده‌است.

هريك از اين دو كتاب 5000 نسخه شمارگان خواهند داشت، اما قيمت پشت جلد آن‌ها هنوز مشخص نشده‌است.

وي پيش از اين، چند كتاب با عناوين دوپينگ و داروهاي نيروزا در پرورش اندام، نقش تغذيه، استراحت و مكمل‌ها در پرورش اندام، آنابوليسم در ورزش‌هاي قدرتي، حقايقي در مورد استروئيدها و اسرار استروئيدها را روانه بازار كرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها