سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۴
انتشار رمان «به دنبال خوشبختي» تا 20 روز آينده

نشر افراز از انتشار رمان «به دنبال خوشبختي» اثر "جیمز فین گارنر" تا 20 روز آينده خبر داد. اين رمان در سال 2006در قالب يك اثر سينمايي به كارگرداني "گابریل ماکینو" و حضور بازيگران سرشناسي چون "ويل اسميت"، مخاطبان بسياري را به خود جذب كرد.

"اعظم كيان افراز" مدير انتشارات "افراز" در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب(ايبنا)، با اعلام اين خبر گفت: رمان «به دنبال خوشبختي» درسه فصل و 328 صفحه به نگارش درآمده و فصل دوم آن نيز به يك فيلم بلند سينمايي تبديل شده است.

وي درخصوص زمان انتشار اين رمان يادآور شد: كتاب «به دنبال خوشبختي»، هم اكنون در مرحله چاپ قرار دارد و تا 20 روز آينده وارد بازار نشر خواهد شد.

فيلم اقتباسي The Pursuit of Happyness (به دنبال خوشبختي) نگاهی واقع‌گرا به جامعه آمریکا دارد. در واقع اين اثر دست‌ و پا زدن و کشمش بی‌پایان میلیون‌ها آمریکایی را برای زندگی در جامعه سرمایه‌داری به تصوير مي كشد، جایی که هیولای فقر با غول ثروت زیر یک سقف زندگی می‌کنند.

اين رمان قصه انسان‌هایی است که برای خوشبختی باید به کلوپ سرمایه‌داری بپیوندند و در ماراتنی نفس‌گیر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

فیلم، زندگی‌نامه واقعی یک مولتی ميلیونر آمریکایی است. کریس گاردنر (ویل اسمیت) بازاریاب ناموفق یک دستگاه اسکنر پزشکی است، اسکنری که به اندازه یک چرخ خیاطی حجم دارد و کریس ناچار است همه جا آن را با خود حمل کند و با همه هوش و حواس خود مواظب باشد تا کارتن‌خواب‌ها آنرا ندزدند.

خانه و ماشین کریس را بخاطر نپرداختن اجاره و برگ‌های بی‌شمار جریمه ضبط کرده‌اند و تنها دلیل ماندن همسرش لیندا(تاندی نیوتن) در كنار او، فرزند پنج ساله آنها کریستوفر(جودن اسمیت) است.
درست در آستانه مصاحبه برای گرفتن یک کار تمام وقت، همسر کریس اورا ترک می‌کند، پلیس بخاطر نپرداختن برگ‌های جریمه دستگیرش می‌کند و صاحب‌خانه او را از آپارتمانش بیرون می‌اندازد.

کریس برای گرفتن کار جدید ناچار است شش ماه آموزش ببیند تا از میان بیست نفری که این دوره را خواهند دید برگزیده شود، پس از آن خواهد توانست به عنوان دلال بازار بورس در شرکتی تمام وقت کار کند...

کارگردان چهل ساله ایتالیایی "گابریل ماکینو"، با ساخت اين فيلم گام نخست را در هالیوود محکم برمی‌دارد. ویل اسمیت هم در اين اثر سينمايي چهره‌ای تازه از خود به نمایش می‌گذارد و دست پسر کوچکش را هم می‌گیرد و به عالم سینما وارد می‌کند.

فیلم «به دنبال خوشبختی» برای کارگردانی و بازیگری کانديداي جایزه معتبر گلدن كلوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط