جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
ارسال اثر به مسابقات چاپ مشهد تا اول بهمن ماه

مدير اجرايي مسابقات تخصصي صنعت چاپ استان خراسان رضوي از فرصت سه ماهه چاپخانه‌داران اين استان براي ارسال آثار به اين مسابقات خبر داد._

عباس سرابيان به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: به دليل برپايي مراسم تقدير از برگزيدگان مسابقات چاپ همزمان با دومين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي كشورهاي عضو اكو (پكو 2012)، چاپخانه‌داران براي ارسال آثار تا اول بهمن ماه فرصت دارند.

وي افزود: چاپخانه‌داران مي‌توانند در دو بخش مديريت پروژه‌هاي چاپي و فرآيندها و روش‌هاي چاپي شامل كتاب، مجله، كاتالوگ، لبيل، افست، اسكرين، صحافي و ... آثار خود را به دبيرخانه مسابقات ارسال كنند.

وي ادامه داد: دبيرخانه مسابقات چاپ به دليل اهميت مديريت در پروژه‌هاي چاپي، علاوه بر بررسي فني آثار چاپي، ارزيابي مديريت پروژه‌هاي چاپي را نيز در برنامه‌هاي خود قرار داده است.

سرابيان تصريح كرد: همچنين با توجه به ارزش و اهميت پروژه‌ها و سرمايه‌گذاري‌هاي جديد در توسعه چاپ و نيز با هدف حمايت و تشويق صنعت‌گران و ماشين‌سازان اين كار انجام مي‌شود.

سرابيان با بيان اينكه فراخوان ارسال آثار به صحافان نيز اعلام شده است، اظهار كرد: صحافان زيرمجموعه اتحاديه ناشران و كتابفروشان مشهد هستند اما شرايطي پيش‌بيني شده تا آنها نيز در مسابقات شركت كنند.

حدود 350 كانون تبليغاتي، 160 چاپخانه‌دار و35 ليتوگرافي در استان خراسان رضوي مشغول كارند. 

مراسم اختتاميه مسابقات آثار چاپ استان خراسان رضوي 19 بهمن ماه سال 1390 برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط