سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
«طغيان خشم» صدرنشين شد

اين هفته نيز بازار كتاب آمريكا با تغييرات فراواني همراه بود و با تغيير سليقه مردم شاهد حضور كتاب‌هايي جديد در ليست كتاب هاي پرفروش بوديم. كه از آن جمله مي‌توان به صدرنشيني «طغيان خشم» در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفت.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از نيويورك تايمز،«طغیان خشم» نوشته «ریچارد کاسل» يكي از كتاب هايي است كه موفق شد در نخستین نوبت حضورش در ميان کتاب های پرفروش آمریکا،صدرنشین شود. نویسنده در این کتاب داستان یک کارآگاه بخش جنایی را به تصویر کشیده که با پیگیری یک پرونده در می یابد توطئه و دسیسه ای بزرگ در لایه های بالایي قدرت و دولت وجود دارد و.... 

«مرگبار» نیز دیگر کتاب تازه وارد این لیست است که در بدو ورود، دومین جایگاه جدول را ازآن خود کرد.در این کتاب ماجرای یک زن،دخترش و یک مرد نقل می شود که متهم به کشتن شوهر این زن هستند ولی این 3 نفر دائم فرار می کنند در حالی که پیگیری پرونده ادامه دارد و... 

سومين جايگاه جدول نيز به «سیرک شبانه» به قلم «ارین مورگنسترن» تعلق گرفت.نویسنده در این کتاب که هفته گذشته در جایگاه دوم قرار داشت، ماجرای یک سیرک اسرارآمیز را به تصویر می کشد که تنها شبها کار می کند و 2 تردست حرفه ای به نام های «سلیا» و«مارکو» در آن با یکدیگر رقابت می کنند.این 2  پس از مدتی تصميم به ازدواج با يكديگر مي گيرند ولی نمی توانند رقابت در کار خود را کنار بگذارند.هردو آنها از کودکی با اسرار این کار آشنا شده اند و می خواهند پیروز میدان باشند ولی جایگاه عشق در این میان کجاست؟موضوعی که روند داستان را تغییر می دهد. 

اين بار چهارمین ردیف جدول در اختیارREAMDE نوشته «نیل استفانسن» قرار گرفت.این کتاب در مورد حمله ویروسی به شبکه اینترنت است که ماجراهایی جنجالی را به دنبال دارد و... 

«پسر استون» اثر «استوارت وودز» نيز دیگر کتاب جدید این لیست است که در بدو ورود موفق شد جایگاه پنجم جدول را ازآن خود کند.نویسنده در این کتاب باز هم داستان شخصیت اصلی داستان هایش یعنی «استون برینگتون» وكيل را به تصویر می کشد. استون پس از سال ها دوری از خانه،تصمیم می گیرد نزد همسرش بازگردد ولي نمی داند ماجرا به همین سادگی نیست. وقتی اين وكيل،خانه را ترک کرد هرگز نفهمید همسرش باردار بوده و حالا مجبور مي شود با خشم نوجوانی 15 ساله روبه رو شود .

«نیویوک برای دالاس» نوشته «جی.دی.راب» نيز ششمین کتاب هفته است که برای دومین بار در جدول دیده می شود.در اين كتاب هم ماجراهاي «ایو دالاس»،يك پليس وظيفه شناس نقل مي شود.
 
«اسحاق مک کوئین» جنایتکاری است که به آزار و اذیت جنسی کودکان می پرداخته وچندسال پیش توسط «ایو دالاس» دستگیر شد. اوبا آزادی تنها 3 هدف دارد آزادانه بچرخد،به آزار کودکان ادامه دهد وانتقام سختی از «ایو» بگیرد.حالا دیگر این پلیس وظیفه شناس حتی یک لحظه خواب و آرامش ندارد و...این 33 امین کتاب نویسنده درباره جنایت های مرگبار است. 

کتاب «اگر می توانی مرا بکش» به قلم «جیمزپترسون» و «مارشال کارپ» نيز در چهارمین نوبت حضورش در این لیست هفتم شد. در این کتاب که هفته پیش سوم بود،«ماتیو بنون» دانشجوی فقیر هنر است که در نیویورک سیتی زندگی می‌کند و با پیدا کردن یک کیف پر از الماس مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود.

البته ماجرا به همینجا ختم نمی شود و او که خیال دارد با نامزدش زندگی آرام و مرفهی را آغاز کند تازه می‌فهمد در تسخیر روح یک آدمکش است و... .

هشتمین جایگاه جدول ازآن «رقص با اژدهاها» اثر «جورج آر.آر.مارتین» شد که تاکنون 11 بار در میان پرفروش ها حضور داشته، این هفته سوم شد. در این کتاب ماجرای 7 پادشاه روایت می‌شود که با تهدیدهای جدیدی مواجه می‌شوند.این اثر، پنجمين كتاب از مجموعه «آواز يخ و آتش» است و از آن استقبال خوبی شده است هفته پیش هفتم بود.

«هنر رقابت »نوشته «چاد هارباچ» نيز در دومین نوبت حضورش در این لیست نهم شد.در این کتاب ماجرای یک ستاره بیس بال نقل می شود که در آستانه ورود به عرصه جهانی است ولی با سبز شدن مشکلاتی عجیب سر راهش، دچار بحران می شود.نویسنده در نخستین رمانش توانسته کاملا موفق عمل کند.

«مسابقه» نوشته «کلیو کاسلر»و «جاستین اسکات» هم دهمین کتاب هفته است.ماجرای کتاب در سال 1910 قبل از جنگ جهانی اول می گذرد در این زمان صنعت هوانوردی هنوز نوپاست و صاحب یک روزنامه با پیشنهاد جایزه 50 هزاردلاری برای پرواز و عبور از سراسر آمریکا در کمتر از 50 روز به دنبال یک خلبان شجاع می گردد. اسحاق بل کارآگاهی است که به این شهر سفر می کند و از نقشه مردی برای قتل زنش آگاه می شود و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا او را نجات دهد و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها