چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
شعبان‌نژاد برای كوچولوها «قصه‌های كوچولو» نوشت

افسانه شعبان‌نژاد از انتشار مجموعه داستان‌هاي كوتاه با نام «قصه‌هاي كوچولوي من» براي كودكان خبر داد. «گروپ گروپ» نيز ديگر كتاب آماده چاپ اين شاعر است._

شعبان‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: «مجموعه‌ «صد شعر يك شاعر» كه انتشارات اميركبير آن را منتشر مي‌كند، شامل شعرهاي من و چهار شاعر ديگر است كه در جلدهاي جداگانه منتشر مي‌شوند. گزيده شعرهاي من براي خردسالان هم در اين مجموعه و با عنوان «گروپ گروپ» منتشر مي‌شود.»

«گروپ گروپ» توسط «پرستو احدي» تصويرگري شده و مرحله‌ صفحه‌آرايي را مي‌گذراند. 
انتشارات اميركبير، گزيده شعرهاي «شكوه قاسم‌نيا»، «جعفر ابراهيمي»، «اسدالله شعباني» و «مصطفي رحماندوست» را نيز در قالب مجموعه «صد شعر يك شاعر» منتشر مي‌كند.

از شاعر «پونه‌ها و پروانه‌ها»، مجموعه داستاني با نام «قصه‌هاي كوچولوي من» آماده چاپ است. به گفته شعبان‌نژاد، اين مجموعه سه جلدي شامل داستان‌هاي كوتاه براي گروه سني خردسال است كه توسط «فائزه تقي‌زاده»، «بدري دشت‌پور» و «تهمينه حدادي» تصويرگري شده است.
«غار غار»، «قوقو، قد قد قدا» و «قُلپ قُلپ» عناوين اين مجموعه‌اند كه انتشارات اميركبير ناشر آن است.

«افسانه شعبان‌نژاد»، شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان سال ۱۳۴۲ در كرمان به دنيا آمد. او كه کارشناس رشته زبان و ادبیات فارسی و کارشناس ارشد رشته ادبیات نمایشی است، فعالیت ادبي خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز كرد.

از اين شاعر تا كنون نزديك به 100 كتاب براي كودكان و نوجوانان منتشر شده است كه از ميان آن‌ها مي‌توان به «بزرگراه»، «سايه‌هاي مهربان»، «باغ هزار درختون»، «يك كاسه شبنم» و «خورشيد خانم كجايي؟» اشاره كرد.
آخرين اثر منتشر شده از اين شاعر، «دس و دس و دس، نخود و عدس» از مجموعه‌ي «بازي، شعر، نمايش» است كه مدتي پيش توسط انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به چاپ رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها