جمعه ۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
سه عنوان اثر جدید در حوزه شعر منتشر می‌شود

رضا حاجی‌آبادی، مدیر انتشارات «هزاره ققنوس» از انتشار سه عنوان اثر جدید در حوزه شعر در آینده نزدیک خبر داد. همچنین دو مجموعه شعر دیگر از سوی این انتشارات مراحل اداری انتشار را طی می‌کنند._

حاجی‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: چاپ دوم مجموعه شعر «معجزه‌ معمولی» سروده بارویر سواک، شاعر ارمنی و با ترجمه آزاد ماتیان و شاهپور علی‌نژاد و همچنین مجموعه غزل «عاشقانه‌ای برای ماه» سروده ابراهیم حسن‌لو‌رادمهر عنوان دو اثر تازه منتشر شده نشر «هزاره ققنوس» هستند.

وی ادامه داد: همچنین سه عنوان اثر نیز به تازگی مجوز نشر را دریافت کرده‌اند. «رباعیات خیام» با مقدمه جواد محقق و خط علی‌رضا مددی در 96 صفحه عنوان یکی از این کتاب‌هاست. مددی از چهره‌های ماندگار در حوزه خط معرفی شده است.

مدیر انتشارات «هزاره ققنوس» افزود: مجموعه غزل «‏‫قافش شر شد» سروده حسن شیردل در 56 صفحه و «به حرف نمی‌آید درخت» دفتر سروده‌های سمانه حسینی در 80 صفحه عنوان دو مجموعه شعر در دست چاپ این انتشارات هستند.

وی در پایان از دو اثر دیگر نام برد و توضیح داد: مجموعه غزل «فواره‌های بی‌بازگشت» سروده خلیل رومینا و «چشمهایت دلیل جاذبه‌اند» از بهروز آورزمان که دربرگیرنده غزل‌ها و تعدادی از شعرهای سپید این شاعر است، عنوان دو مجموعه دیگری هستند که از سوی نشر هزاره ققنوس مراحل اداری انتشار را طی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط