چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
تمديد زمان ارسال آثار به مسابقه بريل فرهنگسراي تهران

زمان ارسال آثار برای شركت در مسابقه مکتوب «ماه محبوب» تا پایان شهریور ماه تمديد شد. اين مسابقه برای نخستین بار برای روشندلان طراحی شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این مسابقه مکتوب در قالب یک کتابچه نوشتاری دوگانه (بینایی و بریل) برای نخستين‌بار از سوی کتابخانه پندار و با هدف توجه بيشتر به قشر روشندل جامعه طراحي شده است. اين كتابچه تا 31 شهريور ماه در کتابخانه‌های ویژه روشندلان تهران در اختیار نابینایان و کم بینایان قرار مي‌گيرد. 

زهرا مظفري‌‌خواه، مسوول برگزاري مسابقه مکتوب «ماه محبوب» در اين باره گفت: کتابچه اين مسابقه با محتواي روش زندگي حضرت امام حسن مجتبي(ع) طراحي شده و از روز ميلاد اين امام بزرگوار در اختيار روشندلان قرار داده شده است. متن اين كتابچه به صورت ساده ادبي نوشته شده و گروه سني خاصي را در نظر نگرفته است. 

وي با بيان اين كه اين مسابقه با مشارکت موسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه و مرکز نابینایان کشور(رودکی) برگزار مي‌شود، گفت: در پايان مسابقه جوایز ارزنده‌ای به بهترین پاسخ‌ها اهدا مي‌شود. 

مظفري‌خواه در پايان گفت: كتابچه اين مسابقه از طريق فرهنگسرای بهمن، روزنامه ایران سفید، مدرسه شهید خزائلی، مرکز نابینایان خزانه و مرکز بهزیستی ریحانه توزیع می‌شود و همچنين با كمك بهريستي رودكي به استانهايي نظير خراسان جنوبي، اصفهان، شيراز، كرمان، خوزستان، البرز ارسال شده است. 

علاقه‌مندان براي کسب اطلاع از جزییات اين مسابقه می‌توانند به کتابخانه پندار واقع در شهرک ‌گلستان، بلوار امیرکبیر، انتهای شهرک ‌هوانیروز، پشت دبیرستان‌ دخترانه هداوند، کوچه ‌‌افرا مراجعه كنند یا با شماره های 44729091 و44752429 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط