چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
دومين رمان سردار اُزكان در ایران منتشر می‌شود

رمان «وقتی چراغ‌های زندگی روشن می‌شوند» نوشته سردار ازکان با ترجمه بهروز دیجوریان به زودی روانه بازار كتاب ایران می‌شود. رمانی كه با نگاهی ویژه به زندگی، مخاطب را به سفری جذاب برای كشف معنای آن می‌برد.-

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران (ایبنا)، «وقتی چراغ‌های زندگی روشن می‌شوند» دومین رمان سردار اُزكان است كه بعد از رمان موفق «رز گمشده» منتشر شد. نویسنده در این رمان، از امید، عشق‌های بی‌قید و شرط و همچنین معجزه زندگی می‌نویسد.

داستان این رمان در مورد پسر بچه‌ای متفاوت و خاص است. پسری كه روابط دوستانه‌اش با یک دلفین و تجربیاتی كه در سال‌های دور به دست می‌آورد به ماجرای اصلی كتاب تبدیل می‌شود.

سردار ازكان در سال 1975 در تركیه به دنیا آمد و در آمریكا تحصیل كرد. اما بعد از اتمام تحصیلات، به كشورش بازگشت و در رشته روانشناسی به تحصیل پرداخت.

وی از سال 2002 تمام وقت خود را صرف نوشتن كرد و خیلی زود به نویسنده‌ای مطرح تبدیل شد. او در بیشتر رمان‌هایش به كشف معنای عمیق زندگی می‌پردازد و مخاطب را همراه با شخصیت‌های داستانی به سفرهای دور و دراز در ميان حوادث متعدد می‌برد.

ترجمه نخستین رمان این نویسنده، به نام «رز گمشده»، نیز پیش از این توسط بهروز دیجوریان، از سوی نشر «آموت» و همچنین رضا برزگر توسط نشر «ذهن‌آویز» روانه بازار كتاب ایران شده است؛ رمانی كه تاكنون به 43 زبان ترجمه و در بیش از 50 كشور منتشر شده است.

‏‫«وقتی چراغ‌های زندگی روشن می‌شوند» رمانی است در حدود دویست صفحه كه به زودی با ترجمه بهروز دیجوریان،  از سوی نشر «آموت» منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها