چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
سوره مهر به استقبال روز «شعر و ادب فارسی» می‌رود

مراسم رونمایی از سومین مجموعه «شعر امروز» با حضور محسن مومنی، یوسفعلی میرشکاک، امیرحسین فردی و شاعران این مجموعه، شنبه 26 شهریور، در آستانه روز شعر و ادب فارسی،در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، مراسم رونمایی از سری سوم مجموعه «شعر امروز» با حضور شاعران این مجموعه و سخنرانی محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری، امیرحسین فردی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، یوسفعلی میرشکاک، شاعر و منتقد و محمود حبیبی‌کسبی، دبیر این مجموعه برگزار می‌شود.

سری سوم مجموعه «شعر امروز» به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و 10 دفتر شعر از سروده‌های شاعران جوان را شامل می‌شود.

«به ابر تکیه می‌دهم» از مجید اکبرزاده، «برهوت» سروده حامد یعقوبی، «طا، سین، میم» دفتر شعر محمدجواد آسمانی، «گزاره‌ها» سروده محمدرضا طهماسبی، «نور و نیلوفر» از صالح سجادی، «به لهجه انگور» مجموعه شعری از حسن یعقوبی، «تو سیب و گندم ... تو خود حوا» از محمد مرادی، «ابری شبیه دوری تو» سروده حیدر منصوری، «درختان بی‌تاب» دفتر شعری از مجتبی احمدی و «روزهای آخر آبان» سروده پانته‌آ صفایی عنوان آثار سومین سری مجموعه «شعر امروز» هستند.

از ویژگی‌های سری سوم این مجموعه می‌توان به طراحی جلد و صفحه‌آرایی متفاوت آن اشاره کرد که در مجموع آثاری به شکل خلاقانه‌ و با حال و هوای شعر و شاعری در اختیار مخاطبان قرار داده است.

مراسم رونمایی از این مجموعه یک روز پیش از «روز شعر و ادب فارسی» در نظر گرفته شده است. ۲۷ شهریور مصادف با درگذشت سیدمحمد حسین بهجت تبریزی متخلص به «شهریار» در تقویم رسمی ایران، روز شعر و ادب فارسی نامیده شده است.

این مراسم رونمایی شنبه (26 شهریور) از ساعت 15 در تالار شماره دو اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط