چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
مژگان كلهر و آتوسا صالحی مهمان شهر كتاب می‌شوند

فروشگاه مرکزی شهر کتاب در ادامه‌ي برنامه‌ي دیدار با نویسندگان و مترجمان حوزه‌ي کودک و نوجوان برنامه‌ي ویژه‌ای با حضور مژگان کلهر، نویسنده و آتوسا صالحی، نویسنده و مترجم کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

 ايبنا نوجوان: برنامه‌ي ديدار با «آتوسا صالحي» و «مژگان كلهر» از ساعت 18 روز دوشنبه 28 شهریور در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود.
 
آتوسا صالحی شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۵۱در تهران به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه‌ای خود را از طریق همکاری با مجله‌ي سروش نوجوان و به عنوان یكی از سردبیران «مجله در مجله» آغاز كرد. او تا كنون بیش از سی عنوان كتاب برای كودكان و نوجوانان منتشر كرده است. 

صالحی جوایزی نیز از جشنواره‌های كتاب و مطبوعات گرفته كه جایزه‌ي بانوی فرهنگ وزارت ارشاد و تندیس و لوح تقدیر سلام بچه‌ها برای کتاب «مثل همه مثل هیچ کس»، لوح زرین و دیپلم افتخار جشنواره‌ي مطبوعات كانون پرورش فكری و کتاب سال سلام بچه‌ها برای روایت «قصه‌های شاهنامه»، قلم بلورین و دیپلم افتخار جشنواره‌ي مطبوعات وزارت ارشاد (۲ بار)، و لوح زرین و دیپلم افتخار جشنواره‌ي كتاب كانون پرورش فكری برای كتاب«دریای عزیز» از آن جمله‌اند.

مژگان كلهر نيز متولد تهران است و در رشته‌ي مترجمى زبان انگليسى، تحصيل كرده است و علاوه بر تاليف در حوزه‌ي ادبيات كودكان و نوجوانان ترجمه‌ي چند رمان براى نوجوانان را هم در كارنامه‌اش دارد.

كتاب‌هاي «جوني بي‌جونز»، «هنري زلزله»، «دفتر خاطرات»، «بدجنسي‌هاي گرگ كوچولو» برخي از آثار مشترك اين دو نويسنده‌ي جوان كشورمان هستند.

در این برنامه‌ي ویژه علاوه بر گپ و گفت این نویسندگان با کودکان و نوجوانان بر سر آثار منتشر شده‌اشان، کودکان و نوجوانان می‌توانند داستان‌ها و شعرهای خود را برای آنان بخوانند و نظر این دو نویسنده را دربارهd آن‌ها بشنوند. 

نوجوانان علاقه‌مند به حضور در اين نشست، در به فروشگاه شهر كتاب مركزي در خیابان شریعتی، بالاتر از خيابان استاد مطهری، نبش کوچه‌ي کلاته، شماره‌ي 743 مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها