سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
توزیع 365 هزار نسخه کتاب در میان طلاب خواهر

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، از توزیع 365 هزار نسخه کتاب در میان طلاب خواهر در سطح کشور خبر داد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر اظهار كرد: هر سال در آستانه سال تحصیلی، کتاب‌هاي درسی مورد نیاز طلاب که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شده‌اند، بنا به اعلام نیاز مدارس علمیه خواهران از سراسر کشور، چاپ و توزیع می‌شوند و امسال نیز بر اساس اعلام نیاز مدارس علمیه خواهران کتاب‌هاي درسی آنها تهیه و ارسال شده است. 

شايانفر تعداد کتاب‌هاي تهیه و ارسال شده را 365 هزار نسخه اعلام کرد و گفت: این تعداد کتاب مربوط به مقاطع سطح دو و سه (کارشناسی و کارشناسی ارشد) است. از این میان 351 هزار نسخه به سطح دو و 14 هزار نسخه به سطح سه تعلق دارند. 

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با بیان این که آمار 365 هزار نسخه به 136 عنوان کتاب اختصاص دارد، یادآور شد: 78 عنوان از این کتاب‌ها به سطح دو و 58 عنوان به سطح سه تعلق دارند. 

وی بيان کرد: این کتاب‌ها در میان 301 مدرسه علمیه سطح دو و 40 مدرسه علمیه سطح سه توزیع شده‌اند. 

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با بیان این که اغلب آثار مورد نیاز طلاب از تالیفات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهرانند، گفت: كتاب‌هايي که از سوی سایر مراکز نشر منتشر شده‌اند و مورد نیاز طلابند نیز از سوی مرکز نشر هاجر تهیه و به مدارس علمیه خواهران ارسال می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط