یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
توجه ويژه به پژوهش در دومين جشنواره «تئاتر صاحبدلان»

محمود فرهنگ، مدير كانون تئاتر ديني، پژوهش و چاپ كتاب در زمينه تئاتر ديني را از نكات مورد توجه مسوولان دومين جشنواره «تئاتر صاحبدلان» دانست.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي نمايشي و بنا به اعلام محمود فرهنگ، مدير كانون تئاتر ديني، همزمان با برگزاري دومين جشنواره تئاتر صاحبدلان دو كتاب از اردشير صالح‌پور و يك كتاب با عنوان «پژوهش درباره تئاتر ديني» از فرهاد ناظرزاده كرماني، چاپ و در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

وي درباره نتيجه بازخواني متون رسيده به دفتر جشنواره گفت: تاكنون 62 طرح نمايشي به دفتر جشنواره رسيده است كه از سوي هيات انتخاب متشكل از «محمدباقر قهرماني»، «سعيد اسلامي» و «حسين راضي» در حال بررسي هستند و نتايج آن به زودي اعلام مي‌شود. 

فرهنگ با تاكيد بر استفاده از متخصصان در اين دوره جشنواره اظهار كرد: قرار است در اين جشنواره كارگاه‌هاي آموزشي با محوريت درام، نمايش و دين نيز برگزار شود كه تاكنون با استاداني چون فرهاد ناظرزاده كرماني و حسين الهي‌قمشه‌اي مذاكراتي انجام شده است.

دومين جشنواره تئاتر صاحبدلان(حقيقت) از 19 تا 24 آبان‌ 1390 (همزمان با عيد قربان تا غدير) در بخش‌هاي صحنه‌اي، خياباني، آييني، نمايشنامه‌خواني، توليد متون(چاپ اثر) به صورت سراسري و به دبيري علي موذني برگزار مي‌شود.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها