چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵
انتشار آثاري از سيره امام علي(ع) براي مردم آلباني

نمایندگی فرهنگی کشورمان در آلبانی با حمایت کمیته مطالعات و تحقیقات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ترجمه مجموعه آثاري در زمينه سیره و شخصیت امام علی(ع) و نیز غدير خم را آغاز كرده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در راستای نشر معارف اهل‌بیت(ع) و بیداری بیشتر دوستداران و محبان ائمه اطهار(ع) در آلبانی، ساير مناطق آلبانیایی زبان بالکان و مسلمانان این مناطق، نمایندگی فرهنگی کشورمان با حمایت کمیته مطالعات و تحقیقات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) كتاب‌هاي اين حوزه را شناسايي و ترجمه مي‌كند. 

در اين راستا دو مجموعه کتاب از سوی مرکز تحقیقات اهل‌بیت(ع) به نام «غدیر» و «نقش امام علی(ع) در حیات اسلام» در تیرانا منتشر و برای مناطق آلبانیایی زبان بالکان از جمله در سطح آلبانی توزیع شد.

در دو كتاب «پيرامون رخداد عظیم غدیر» و «سیره امام علی(ع)» نيز به شکل گویا بسیاری از جنبه‌های ارزشمند زندگانی حضرت علی(ع) و اهمیت غدیر خم براي آلباني‌ها بیان شده‌ است.

مرکز تحقیقات اهل‌بیت(ع) تاکنون آثار متعددی درباره معارف اهل‌بیت (ع) به زبان آلبانیایی منتشر و توزیع كرده است و تصميم دارد اين مسير را همچنان تداوم بخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها