چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
«دخترم، عشق ممنوع!» راهي بازار كتاب شد

رمان «دخترم، عشق ممنوع!» نوشته شهلا آبنوس منتشر شد. نويسنده در اين کتاب سعي مي‌كند تا به وضعيت اجتماعي و فرهنگي برخي اقشار جامعه ايراني در دهه 60 بپردازد.-

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب كه سومين رمان آبنوس به شمار مي‌آيد، به تازگي از سوي نشر «آموت» راهي بازار كتاب شده است.

نويسنده در اين رمان موقعيت زنان و نقش تصميم‌هاي آنان را در خانواده‌هايشان طرح كرده است و سعي مي‌كند تا مسایل فرهنگي  سال‌هاي دهه 60 خورشیدی را همراه با برخي دیگر از موضوعات مطرح در آن سال‌ها، بيان كند.

این رمان ماجرای دختری به نام فرزانه است. دختری که همراه با خاطرات شیرین کودکی، به همراه خانواده‌اش از روستا به تهران می‌آید. افراد خانواده فرزانه بسیار سنتی‌اند و پدر و مادرش به دلیل تلاش فراوان برای تربیت فرزندانشان زبان‌زد خاص و عام هستند. در همین احوال، دانشجویی برای زندگی با خانواده فرزانه، وارد زندگی آن‌ها می‌شود. عشق بین فرزانه و دانشجوی تازه‌وارد، زندگی خانواده این دختر جوان را وارد درگیری عجیبی می‌کند. هیچ‌کدام از اعضای خانواده با این عشق موافق نیستند.

رمان «دخترم، عشق ممنوع!»، نوشته شهلا آبنوس به شمارگان 1100 نسخه از سوي نشر آموت منتشر شده است. اين كتاب 272 صفحه و قیمت آن 6هزار و 500 تومان است.

«ستاره در آينه» نام اولين رمان آبنوس است كه در سال 79 از سوي نشر معيار به چاپ رسید. «بغض‌هاي قديمي» و «خوابي كه تعبيرش تو بودي» هم نام دو مجموعه داستان منتشر شده این نویسنده‌اند.

آبنوس اين روزها نگارش چهارمين رمان خود را درباره مسايل زنان و موقعيت آنان در خانواده‌هاي ايراني به پايان رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط