جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
اسامي آثار راه يافته به مرحله دوم در بخش عرفان و اخلاق

دبيرخانه هفدهمين دوره جايزه كتاب فصل، ‌اسامي آثار راه يافته به مرحله دوم داوري‌هاي جايزه كتاب فصل را در بخش‌هاي اخلاق و عرفان منتشر كرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين دوره در بخش عرفان دو كتاب و در بخش اخلاق پنج كتاب،‌ در مرحله دوم داوري‌ها حاضر خواهند بود.

«عرفان جمالي درانديشه‌هاي احمد غزالي» تاليف محمد رودگر و «رسالة النصوص» تاليف صدرالدين قونويو با ترجمه حامد ناجي اصفهاني دو كتابي هستند كه توانستند جواز حضور در مرحله دوم داروي‌ها را در بخش عرفان كسب كنند.

كتاب‌هاي «اخلاق و روابط بين‌الملل» نوشته گروه مولفان، «همراه با بانوان» نوشته گروه مولفان، «روابط و مناسبات بين فردي در اجتماع از ديدگاه قرآن» نوشته اشرف بروجردي،‌ «اخلاق اسلامي و كاربست قاعده تسامح در ادله تسنن» نوشته محمدتقي اسلامي و در كتاب «خانواده قرآني» نوشته عيسي عيسي‌زاده به مرحله دوم داوري‌های جایزه کتاب فصل در گروه اخلاق راه يافتند. 

در این دوره از جایزه کتاب فصل و در تمامی گروه‌ها، سه‌هزار و ۵۵۹ اثر در مرحله نخست مورد بررسي و ارزيابي داوران قرار گرفتند و در نهايت ۲۰۴ اثر جواز حضور در مرحله دوم داوري‌ها را در گروه‌هاي يازده‌گانه دريافت كرده‌اند.

بر اساس اعلام دبيرخانه جايزه كتاب فصل،‌ آيين پاياني اين جايزه در روزهاي پاياني شهريورماه برگزار خواهد شد، ولي هنوز محل برگزاري اين مراسم قطعي نشده است.

هفدهمين دوره جايزه كتاب فصل به بررسي و داوري آثاري كه در بهار سال‌جاري منتشر شده‌اند مي‌پردازد.

در دوره شانزدهم این جایزه هفت‌هزار و ۵۴۳ اثر در چرخه داوري و ارزيابي داوران قرار گرفتند. آيين پاياني دوره گذشته جایزه کتاب‌فصل، ۳۱ خرداد در پژوهشگاه فرهنگ و هنر و معماري و برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط