چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
شعرخوانی و نقد شعر در نشست «شعر زنان تهران»

بیست و پنجمین نشست از سلسله نشست‌های «انجمن شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (27 مرداد) برگزار می‌شود. این جلسه به شعرخوانی و نقد اشعار قرائت شده از سوي حاضران در نشست اختصاص دارد.*

معصومه باغیان، مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: موضوع این نشست به شعرخوانی و نقد شعرهای قرائت شده از سوي حاضران در جلسه اختصاص یافته است. موضوع شعرخوانی آزاد است اما به‌طور طبیعی به دلیل آن‌که در ماه رمضان هستیم شاعران اغلب سروده‌های آیینی خود را قرائت می‌کنند.

پس از برگزاری دومین کنگره شعر زنان كه از سوي موسسه هنر و رسانه اردیبهشت و با همکاری مرکز امور بانوان شهرداری تهران برگزار شده بود انجمن شعر زنان تهران تصمیم به برگزاری این سلسله نشست‌ها گرفت.

این جلسات، پنج‌شنبه آخر هر ماه در محل موسسه هنر و رسانه اردیبهشت با حضور شاعران پیشکسوت، شاعران جوان و علاقه‌مندان به حوزه شعر برگزار می‌شود.

شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار و اظهارنظر درباره انتخاب موضوع جلسات آینده از جمله برنامه‌های هر جلسه هستند.

هوروش نوابی، ناهید یوسفی، لیلا کردبچه، آرزو خمسه، مریم افضلی، ساغر شفیعی، سیمین‌ وحیدی، مرضیه رحمانی و مهری محبی از اعضای فعال جلسات «انجمن شعر زنان تهران»هستند كه در نشست‌های ماهیانه انجمن به طور مستمر حضور می‌یابند.

بیست و پنجمین نشست ماهانه «شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (27 مرداد) از ساعت 16 تا 18 در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان طالقانی، جنب سینما فلسطین، خیابان شهید برادران مظفر (صبا)، کوچه صفا، شماره سه، واحد یک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط