یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
سروده‌های روشن بررسی می‌‌شود

مجموعه شعر «کتاب نیست» سروده علی‌رضا روشن در دهمین نشست از سلسله نشست‌های نقد آموت با حضور منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه پنج‌شنبه (20 مرداد) بررسی می‌شود.*

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات آموت، در این نشست مجتبا پورمحسن و علی‌رضا بهرامی به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های روشن می‌پردازند.

نخستین دفتر شعر این شاعر با عنوان «کتابِ نیست» در برگیرنده حدود 200 قطعه شعر كوتاه در 128 صفحه و سه دفتر با عنوان‌های «شمع گندم»، «کتاب تو» و «کتابِ نیست» از سوي نشر آموت منتشر و در نمایشگاه کتاب امسال ارایه شد.

علیرضا روشن متولد ۲۱ اسفند ۱۳۵۵ در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات نمایشی است. بازنویسی «اسرارنامه» عطار نیشابوری در مجموعه «یکی بود یکی نبود» انتشارات «کتاب پارسه» نیز برعهده روشن بوده و در حال حاضر این اثر در در دست چاپ است. 

نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «کتابِ نیست» به بهانه چاپ دوم این دفتر پنج‌شنبه (20 مرداد) از ساعت 17 تا 19 در دفتر نشر آموت واقع در زیر پل کريم‌خان زند، نبش ايرانشهر به طرف غرب، پلاک 170 (178 قديم)، طبقه‌ دوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط