دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
ملکه انگلیس برای کودکان کتاب نوشت

ملکه انگلیس برای کودکان کتاب نوشت و در آن به سوال‌هاي کودکان درباره موضوع هاي مختلف جواب داد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از هرالد، ملکه انگلیس به عنوان بالاترین مقام خانواده پادشاهی این کشور روزانه از طریق ایمیل سوال‌های مختلفی، به ويژه از کودکان دریافت می‌کند؛ سوال‌هايی از این قبیل که آیا ملکه در رختخواب هم تاج بر سرش می‌گذارد و آیا این تاج موهای او را آشفته نمی‌کند؟ یا اینکه آیا تخت خانم ملکه برای نشستن راحت است؟ آیا روی تخت ملکه اثر نشستن پادشاهان قبلی پیداست؟

ملکه انگلیس برای پاسخ به این پرسش ها و بسیاری از سوال های دیگر کودکان کتابی 32 صفحه ای با عنوان «آیا ملکه در رختخواب تاج بر سرش می گذارد؟» منتشر کرده که توسط ماریون مک اولی نویسنده کتاب کودکان نوشته شده است. عنوان کتاب بر اساس سوالی انتخاب شده که یکی از کودکان هنگام دیدن کاخ پادشاهی باکینگهام پرسیده بود.

«جمیما رلی» رییس بخش انتشارات و رسانه‌های مجموعه پادشاهی انگلیس به روزنامه دیلی میل گفته که این کتاب طوری نوشته شده که کودکان بتوانند اهمیت تشریفات و مراسم کاخ پادشاهی را درک کنند! وی افزود: «کودکان، پادشاهان و ملکه‌ها را دوست دارند چونکه آنها خاص و منحصر به فردند.» رلی تاکید کرد: «آنها زرق و برق، مناظر و تشریفات مربوط به پادشاهی را دوست دارند و عاشق طلا و اونیفورم‌هایی اند که کاخ پادشاهی را پر کرده‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها