یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
انتشار دایره‌المعارف اسلامی دانش‌آموزان در آلمان

کتاب «دایره‌المعارف اسلامی دانش‌آموزان» با عنوان (Schüler-Lexikon des Islam) تألیف «محمد رسول» به تازگي در آلمان منتشر شد. این کتاب ترکیبی از اصطلاحات اسلامی، جملات عربی، وقایع تاریخی و آموزه‌های دینی را دربر دارد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ویژگی منحصر به‌فرد این کتاب که از آن به‌ عنوان یک کتاب جیبی و همراه نیز می‌توان بهره برد، آن است که خطاب به دانش‌آموزان نوشته و در تألیف آن شرایط سنی در نظر گرفته شده است. 

مولف اين كتاب به علاقه‌مندان توصیه مي‌كند که برای افزایش اطلاعات خود درباره اسلام، به دایره‌المعارف‌های موجود در بازار آلمان که درباره این دین الهی نوشته شده‌اند، مراجعه کنند. در اين اثر همچنين معرفي تعدادی از اين آثار به چشم مي‌خورد.

از آنجا که این اثر بر اساس مبانی و معارف اسلامی نوشته شده است، مي‌تواند برای دانش‌آموزان آلمانی زبان تمام کلاس‌ها و مقاطع تحصیلی مناسب باشد. 

این کتاب ترکیبی از اصطلاحات اسلامی، جملات عربی، وقایع تاریخی و آموزه‌های دینی را دربر دارد و برای تدریس در مدرسه به‌عنوان درس دینی منطبق با اهداف تربیتی تشخیص داده شده است.

معلمان می‌توانند مواد آموزشی این دایره‌المعارف را با توجه به تعداد دانش‌آموزان کلاس و سنین آنان طبقه‌بندی و تدریس کنند. کتاب «دایره‌المعارف اسلامی دانش‌آموزان» تنها برای دانش آموزان تاليف نشده، بلکه مطالب آن براي دیگران هم مناسب و پاسخ‌گوی نیاز مسلمانانی است که مایل به فراگیری هرچه بیشتر مبانی دینی و اعتقادی‌اند.

کتاب «دایره‌المعارف اسلامی دانش‌آموزان» (Schüler-Lexikon des Islam) اکنون با بهاي 20 یورو در بازار کتاب آلمان در دسترس علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط