یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

در پی درگذشت «برند آیشینگر» در ماه ژانویه، اکنون «شری هورمان» به عنوان جانشین او فیلم اقتباسي «3096 روز» را مي‌سازد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری سوییس، در شركت فیلمسازی کنستانتین فیلم كه در پی کارگرداني برای ساخت یک فیلم بر مبنای کتاب پرفروش «3096 روز» بود، سرانجام «شری هورمان» را انتخاب كرد. 

«آیشینگر» برای ساخت این فیلم یک فیلمنامه 60 صفحه‌ای را بر مبنای داستان زندگی «ناتاشا کامپوش» دختر اتریشی که هشت سال و نیم از عمرش را در حبس یک آدم ربا سپری کرد، از خود بر جای گذاشت. اکنون قرار است یک نویسنده طرح این فیلم را که در سال 2012 اکران می شود تکمیل کند و «هورمان» نیز در مورد بازیگر نقش اصلی و دیگر هنرپیشگان تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

«برند آیشینگر» حق ساخت فیلم از بیوگرافی «3096 روز» را در ماه می 2010 کسب کرد. «ناتاشا کامپوش» دختر بچه ده ساله‌ای بود که در مارس 1998 در راه مدرسه در وین – دوناواشتات توسط «ولفگانگ پریکلوپیل» دزدیده شد و این آدم ربا که تکنسین خبر بود، قربانی خود را در زیرزمین کوچک خانه‌اش واقع در نیدراسترایش زندانی کرد. 

«کامپوش» در آگوست 2006 موفق شد پس از هشت سال و شش ماه اسارت از یک لحظه غفلت رباینده خود استفاده کرده و بگریزد و پس از فرار او رباینده‌اش نیز به زندگی خود خاتمه داد. فرار کامپوش و در پی آن اولین مصاحبه‌های تلویزیونی او در سراسر جهان جنجال و هیاهو به راه انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها