یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
نشر هاجر قصه‌های قرآنی را در نوبت چاپ دارد

نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مجموعه هشت جلدی «قصه‌های قرآنی» را در دست انتشار دارد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر، مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر در اين باره اظهار داشت: نخستين ویژگی این مجموعه در شیوه نگارش آن است. در این مجموعه، ابتدا متن فارسی آیات، سپس متن عربی جاي دارد. این کتاب با جاذبه‌های نوشتاری و گرافیک تصویری زیبا، نوجوانان را ترغیب می‌كند داستانها را تا انتها دنبال كنند. 

وی با اشاره به سایر ویژگی‌های این اثر گفت: در این كتاب آیات با ظرافتی خاص به صورت مکمل متن و با توجه به تصاویر آمده‌اند و این امر، روشی نو و بدیع در شیوه روایت داستان با استفاده از ترجمه آیات الهی به شمار مي‌آيد. 

مدیر اجرای مرکز نشر هاجر، مخاطبان این مجموعه هشت جلدی را جوانان و نوجوانان ذکر کرد و گفت: در پایان هر یک از داستان‌های این مجموعه، خلاصه‌ای از داستان به همراه سوره‌های مورد استناد در همان داستان و منابع تفسیری ديده مي‌شود.

وی با اشاره به این که حجت‌الاسلام سیدمحسن قدسی‌پور، تألیف و سیدمصطفی موسوی‌گرمارودی، نظارت فنی و ادبی آن را برعهده دارند، تصریح کرد: یکی از اهداف بلند «قصه‌های قرآنی» بیان و شرح مأموریت هدایت و اداره زندگی مادی و معنوی انسان‌هاست که خداوند آن را بر عهده پیامبران و رهبران الهی قرار داده است. 

شایانفر افزود: این مجموعه به زودی از سوی مرکز نشر هاجر روانه بازار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط