شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
2 گزینه برای مدیرعاملی بنیاد ادبیات داستانی

بهمن دري، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، از بررسي نام دو نفر براي مديرعاملي بنياد ادبيات داستاني خبر داد و تاكيد كرد كه مديرعامل اين بنياد در جلسه بعدي هيات امنا معرفي خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، بهمن دری همچنین از انتخاب دکتر منوچهر اکبری بعنوان نایب رییس هیات امناي بنیاد ادبیات داستانی، احمد شاکری منشی و احمد وزیری بازرس قانونی بنیاد خبر داد و گفت: برای مدیرعاملی بنیاد دو پیشنهاد از سوی اعضا دریافت کرده‌ام که در جلسه بعدی هیات امنا، مدیر عامل را معرفی خواهم کرد. 

رییس هیات امنای بنیاد ادبیات داستانی با اشاره به ویژگی های مدیرعامل بنیاد گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه های مدیریت بنیاد باید اجرایی کردن منویات و دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه داستان باشد. 

وی همچنین خلاقیت٬ شجاعت ٬برخورد مدبرانه و صادقانه را از دیگر ویژگی های مدیریت دانست و گفت : امیدوارم با انتخاب مدیر عاملی توانمند و کارا نسبت به تحقق اهداف پیش‌بینی شده برای این بنیاد موفق عمل کنیم.

وی از برداشتن موانع پيش روی بنياد خبر داد و گفت: با تدابير اتخاذ شده مجوز فعاليت رسمی بنياد با انتخاب مديرعامل جديد صادر خواهد شد و برای گسترش برنامه‌ها و فعاليت‌های آن علاوه بر اختصاص بودجه‌ای مناسب ، تغييراتی در مفاد تفاهمنامه‌های معاونت با ادارات كل ارشاد استان‌ها داده‌ايم و جايگاه مناسبی را برای تعامل و فعاليت‌های بنياد در استانها در نظر گرفته‌ايم. 

دری ادامه داد :در نظر داريم به همت بنياد٬ نمايشگاه تخصصی در حوزه داستان انقلاب اسلامی و كتاب‌های برتر سی سال اخير در سال جاری برگزار كنيم و البته بخش جنبی نمايشگاه‌های استانی را به فعاليت‌های خلاقانه بنياد در عرصه داستان نويسان انقلاب اختصاص دهيم. 

دکتر احمد خالدی عضو جدید هیات امنای موسسه خانه کتاب شد
همچنين در خبري ديگر با حکم معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر احمد خالدی (معاون امور بین الملل وزرات نفت و معاون اسبق آموزشی دانشگاه امام صادق (ع)) بعنوان یکی دیگر از اعضای هیات امنا موسسه خانه کتاب منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط