دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲

احسان عباسلو با اشاره به اينكه برنامه‌هاي سراي اهل قلم در هفته‌هاي اخير با استقبال وسيع مخاطبان همراه بوده است، موضوع تغيير ساعت برنامه‌ها را در فصل تابستان، منتفي اعلام كرد. وي همچنين از احتمال تشكيل كارگاه‌هاي نقد ادبي در فصل پيش رو خبر داد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عباسلو، مدير سراي اهل قلم، درباره برنامه‌هاي حوزه ادبيات و كارگاه‌هاي نقد ادبي در سراي اهل قلم گفت: در نظر داريم كارگاه‌هاي نقد ادبي را در تابستان راه‌اندازي كنيم؛ چرا كه تا به حال تقاضاي بسياري از سوي مخاطبان در اين‌باره داشته‌ايم. 

وي افزود: درباره تشكيل كارگاه‌هاي نقد برآنيم تا در وهله اول با انجمن نقد ادبي مذاكراتي داشته باشيم؛ همچنانكه مذاكرات اوليه را در اين باره انجام داده‌ايم و به زودي نتيجه اين همكاري مشخص خواهد شد. در غير اين صورت به طور پراكنده از استاداني چون اميرعلي نجوميان، علي عباسي و دوستان كارشناسي كه تا به حال با ما همكاري داشته‌اند، ياري مي‌طلبيم.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر رويكرد اين مركز در حوزه داستان در فصل تابستان توضيح داد: تا به حال در زمينه آموزش داستان و نشست‌هاي نقد، جلسات راضی‌كننده‌اي برگزار شده است. در حال حاضر هم يك نشست نقد داستان در هر هفته و كارگاه‌هاي آموزش داستان را به طور مستمر داريم كه انشاءالله با تشكيل كارگاه‌هاي نقد ادبي گام محكم‌تري خواهيم برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط