یکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
راز سقوط بشقاب پرنده در « منطقه 51» فاش شد

یک نویسنده آمریکایی در کتابی که به تازگی منتشر شده، ابعاد جدیدی از حادثه سقوط یک شیء ناشناس در منطقه روزول نیومکزیکوی آمریکا در سال 1947 را فاش و ادعا می‌کند که این شیء مربوط به شوروی‌ بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اسکیپیت مگزین، این کتاب توسط «انه جاکوبسون» با عنوان « منطقه 51: تاریخ سانسور نشده پایگاه نظامی فوق سری آمریکا» نوشته شده و نویسنده در آن ادعا کرده که سقوط شیء ناشناسی که در سال 1947 در نیومکزیکو اتفاق افتاد، کار شوروی‌ها بوده است. او معتقد است که اتحاد جماهیر شوروی دست به این کار زد، تا به آمریکایی‌ها ثابت کند که قادر است مردم آمریکا را دچار وحشت کند.

منطقه 51 در واقع یک پایگاه نظامی در آمریکاست که دولت آمریکا هیچ گاه وجود آن را به طور رسمی تایید نکرده است، به همین خاطر فرضیه‌های مختلفی درباره اصل وجود و یا حتی فعالیت های نظامی ایالات متحده در آن مطرح شده است. در سال 1947، یک شیء ناشناس در این منطقه سقوط کرد و ارتش امریکا نیز بلافاصله همه بقایای این شیء را جمع‌آوری نمود. درباره این شیء فرضیه های مختلفی مطرح شده از جمله گفته می‌شود که این شیء نشانه اولین تماس موجودات فضایی با زمین است ولی جاکوبسون با استناد به گفته‌های یک مهندس آمریکایی که در سال 1947 برای بازرسی درباره موضوع به منطقه اعزام شده، تاکید می‌کند که این شیء ناشناس بشقابی شکل، توسط شوروی ها به منطقه اعزام شده و به خاطر شکل خاص آن، رادارهای آمریکا قادر به شناسایی آن نشدند.

به گفته مهندس آمریکایی، او هنگام بازرسی از لاشه شیء یاد شده، آثار خطوط روسی و همچنین جسد چندین خلبان کوچک جثه را مشاهده کرد که یا به طور ژنتیک کله‌هایی بزرگی داشته اند و یا با عمل جراحی کله های آنها بزرگ شده است. او معتقد است که شکل و شمایل عجیب این جسدها، نتیجه تجربیات «جوزف منگل» دانشمند آلمانی معروف مرتبط به دستگاه اطلاعاتی آلمان نازی بوده است که ظاهرا شوروی ها نیز آن را به کار گرفته‌اند.

اما چرا شوروی ها دست به این کار زدند؟ منابعی که نویسنده کتاب «منطقه 51» به آنها دسترسی پیدا کرده معتقدند که شوروی بعد از جنگ دوم جهانی به طور مداوم از استفاده آمریکا از بمب اتمی در هراس بود و جوزف استالین برای اثبات اینکه مسکو توان ترسندن واشنگتن را دارد، دست به این عملیات زده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها