چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
جایزه ادبی جشنواره سراسری شعر خیام به بانوی دیّری رسید

نخستین جشنواره سراسرس شعر کوتاه و داستان کوتاه در رشته های شعر کوتاه سنتی (رباعی و دوبیتی)، شعر نو (نیمایی و آزاد) و داستان کوتاه با شرکت ۱۰ هزار اثر از شاعران و نویسندگان کشور در شهر کرمان برگزار شد و بانوی دیری جایزه ادبی این جشنواره را دریافت کرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، مجتبی احمدی دبیر اجرایی جشنواره گفت : استقبال چشمگیری از این جشنواره در همه رشته ها صورت گرفت که کار داوری آثار را طولانی کرده بود. 

آئین اختتامیه جشنواره سراسری شعر کوتاه و داستان کوتاه با حضور شاعران ، داستان نویسان و صاحب نظران برجسته کشور برگزار شد و در آن شریعت رسولی شاعر دوبیتی سرای برجسته دیّری توانست از میان تعداد زیاد آثار رسیده به جشنواره مقام نخست جایزه ادبی جشنواره را به خود اختصاص دهد. 

رييس اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر دیر با اشاره به حضور خود در این جشنواره گفت : شهرستان دیّر دارای سرمایه های فراوانی در بخش های مختلف فرهنگی هنری می باشد که نقش عمده ای در تحولات فرهنگی هنری شهرستان ایفا ‌كرده‌اند. 

شریعت رسولی تاکنون ۳ مجموعه شعر با نامهای (برای اطلسی ها نامه بنویس) ، (زمین با گردش چشمت قشنگ است) و ) از دامن من ستاره آویزان است) از وی منتشر شده است و کتاب چهارم دوبیتی وی نیز پس از چاپ روانه بازار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط