شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
اوباما و شاهزاده بریتانیا به هم کتاب دستنویس هدیه دادند

رییس جمهور آمریکا در جریان سفر به انگلیس، ضمن ملاقات با ملکه بریتانیا، یک کتاب دست نویس حاوی خاطرات و عکس‌های مربوط به سفر پدر و مادر ملکه به آمریکا در سال 1939 را به او اهدا و در مقابل یک کتاب چرمی دست نویس حاوی نامه‌نگاری‌های شاهزاده ویکتوریا و روسای جمهور آمریکا را دریافت کرد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) به نقل از روزنامه تلگراف چاپ انگلیس، کتابی که باراک اوباما به شاهزاده بریتانیا اهدا کرده، حاوی تصاویر سفر سال 1939 شاهزاده جورج ششم و ملکه الیزابت، پدر و مادر ملکه کنونی بریتانیا به آمریکا است.

همچنین کتابی که شاهزاده بریتانیا به اوباما اهدا کرده ، با یادداشت دستنویس جان کوینسی آدامز ششمین رییس جمهور آمریکا به ملکه ویکتوریا در سال 1834 شروع شده است. این کتاب حاوی تصاویر نقاشی شده با آبرنگ و یادداشت هایی است که مربوط به سفر شاهزاده ولز به آمریکا در سال 1860 و نیز مرگ شاهزاده کونسورت و آبراهام لینکلن شانزدهمین رییس جمهور آمریکا است.
 
آخرین نامه این کتاب نیز توسط ویلیام مک کینلی، بیست و پنجمین رییس جمهور آمریکا در سال های 1897 به پادشاه پا به سن گذاشته بریتانیا برای گرامیداشت تولد او نوشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها