یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
توزيع 8  كتاب بسيج دانشجويي در اردوهاي جهادي

معاون سازندگي و كارآمدسازي سازمان بسيج دانشجويي از انتشار هشت عنوان كتاب در قالب بسته جهادي از سوي بسيج دانشجويي خبر داد و گفت: اين بسته جهادي در اردوهاي بسيج دانشجويي سراسر كشور توزيع شده است._

مجتبي باستان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: اين بسته جهادي در راستاي سه رويكرد «تعميق و تخصصي پرداختن به عرصه‌هاي جهاد سازندگي»، «تبليغ و ترويج فعاليت‌هاي جهاد سازندگي» و «توسعه اقدامات آموزشي و توجيهي» از سوي معاونت سازندگي و كارآمدسازي بسيج دانشجويي منتشر شده است.

وي در ادامه افزود: جلد نخست اين بسته جهادي با عنوان «اردوهاي جهادي؛ مقدمه‌اي بر حركت جهادي» درباره فضاي آموزشي و فعاليت‌ها در اردوهاي جهادي و جلد دوم با نام «رسم هجرت؛ درآمدي بر مباني حركت‌هاي جهادي» درباره فلسفه و ضرورت برپايي اردوهاي جهادي و مقدمات اردوها منتشر شده است.

وي افزود: مجلدهاي سوم و چهارم مجموعه نيز با عنوان‌هاي «اصول مديريت اردوهاي جهادي» و «آسيب‌شناسي اردوهاي جهادي از نماي پيام‌رساني فرهنگي» به چاپ رسيده است.

باستان يادآور شد: چهار عنوان كتاب ديگر اين بسته جهادي با عناوين «راهنماي جهادي در عرصه‌هاي فرهنگي»، «راهنماي جهادي در عرصه‌هاي آموزشي»‌،‌ «راهنماي جهادي در عرصه‌هاي بهداشت و سلامت» و «راهنماي جهادي در عرصه‌هاي عمراني» منتشر شده است. 

وي با تاكيد بر اينكه اين آثار از سوي گروه تاليف معاونت سازندگي بسيج دانشجويي منتشر شده، افزود: در سال جاري اين آثار در تمام اردوهاي جهادي برپا شده توسط بسيج دانشجويي در كشور توزيع و مورد استقبال دانشجويان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها