شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
ارایه آثار مرتبط با حضرت فاطمه(س) با 40 درصد تخفیف

انتشارات دلیل‌ما با ارایه 600 عنوان از منشورات خود به زبان‌های فارسی و عربی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. این مرکز نشر مجموعه آثار خود درباره حضرت زهرا(س) را با 40 درصد تخفیف ارایه می‌کند./

فرید مسعودی، مدیر علمی انتشارات دلیل‌ما، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این مطلب عنوان داشت: انتشارات دلیل‌ما با تولید 47 عنوان کتاب درباره جایگاه و شخصیت دخت نبی اکرم(س) در شمار ناشران فعال این حوزه شناخته می‌شود.

وی با بیان این که مجموعه کتاب‌های این مرکز نشر با تخفیف 20 درصدی به عموم مخاطبان عرضه خواهند شد، گفت: کتاب‌های محمدرضا حکیمی را نیز با 40 درصد تخفیف ارایه مي‌شوند. همچنین این مولف حوزه ادبیات مذهبی که بیش از 50 سال است در حوزه تالیف فعالیت دارد، ظهر یک‌شنبه و سه‌شنبه (18 و 20 اردیبهشت ماه) در غرفه انتشارات دلیل‌ما حضور پيدا مي‌کند و علاقه‌مندان آثار وی می‌توانند سوالات خود را با او در میان گذارند.

مسعودی کتاب‌های «امام رضا(ع) در دیدگاه اهل سنت»، «حدیث سلسله‌الذهب از دیدگاه اهل سنت» و «شیوه تصحیح متون خطی» را در شمار آثار برگزیده این مرکز نشر خواند که تاکنون در جشنواره‌های گوناگون موفق به کسب رتبه شده‌اند. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط