دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
چهارمین جشنواره داستان انقلاب را بهتر برگزار می‌كنيم

مدير كارگاه داستان و رمان آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري گفت: دغدغه ما در سال جديد، برگزاري هرچه بهتر جشنواره داستان انقلاب است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ محمد ناصری در گفت‌وگو با پایگاه خبری حوزه هنری گفت: مهمترین برنامه ما برای سال جدید، برگزاری هر چه بهتر چهارمین دوره جشنواره داستان انقلاب است.
 
او افزود: در دوره‌های پیشین، نتایج مطلوبی از این جشنواره گرفته‌ایم؛ به همین دلیل تلاش می‌کنیم با افزایش تبلیغات و جذب نویسندگان صاحب‌قلم به این رویداد ادبی، به پویاتر شدن آن کمک کنیم تا دغدغه داستان انقلاب در میان نویسندگان کشور عمومی‌تر شود.
 
مدير كارگاه داستان و رمان آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري، در ادامه رویکرد داستان و رمان حوزه هنری در سال تازه را استعدادیابی توصیف کرد و در این‌باره توضیح داد: مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تأکید زیادی بر پرورش استعدادهای کمتر شناخته شده و نیز نویسندگان حاضر در مراکز استان‌های دیگر دارد؛ به همین دلیل تلاش کارگاه داستان نیز در سال جدید در راستای کشف استعدادهای جوان خواهد بود. 

ناصري در پایان، بررسی داستان‌های نویسندگان را در فرآیند انتشار این آثار بسیار تعیین‌کننده دانست و تصریح کرد: در کارگاه‌های مرکز آفرینش‌های ادبی در خدمت نویسندگان بزرگی چون فیروز زنوزی‌جلالی، محمدکاظم مزینانی، خسرو باباخانی و سمیرا اصلانپور هستیم. اغلب در جلسات بررسی آثار نویسندگان توصیه‌های بسیار خوبی به آن‌ها می‌شود که به‌طور مستقیم در ارتقای کیفیت کتاب آن‌ها مؤثر است. 

نشست‌های تخصصی نقد داستان مرکز آفرینش‌های ادبی هر هفته دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 15 در سالن جلسات این مرکز برگزار می‌شود. کارگاه رمان نیز دوشنبه‌ها از ساعت 17 در همین مرکز داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها