دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
متراژ غرفه‌هاي بخش دانشگاهي به ناشران اعلام مي‌شود

مسوول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب از مشخص شدن وضعيت غرفه‌هاي ناشران بخش دانشگاهي خبر داد و گفت: متراژ غرفه‌هاي ناشران شنبه آتي (3 ارديبهشت) اعلام خواهد شد.60 ناشر در سال جاري به شركت كنندگان در بخش دانشگاهي افزوده شده است.\

علي‌اكبر تورانيان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران‌ (ايبنا) عنوان كرد: در حال حاضر غرفه‌هاي ناشران در بخش دانشگاهي مستقر شده و شنبه آينده براي تسويه حساب و تحويل غرفه‌ها به ناشران در نظر گرفته شده است.

وي با اشاره به اينكه متراژ غرفه‌هاي بخش دانشگاهي از سوي انجمن ناشران دانشگاهي به آنها اعلام مي‌شود، افزود: 420 غرفه براي 548 ناشر دانشگاهي در متراژ 6300 متر درنظر گرفته شده است.

تورانيان با تاكيد بر اينكه 60 ناشر در سال جاري به شركت كنندگان در بخش دانشگاهي افزوده شده است، اظهار داشت: سالن دانشگاهي سال گذشته از شماره 13 تا 21 بود كه امسال با افزودن يك سالن به بخش دانشگاهي، از 14 تا 21 شماره‌گذاري شده است.

مسوول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران درباره ديگر طرح اجرا شده در بخش دانشگاهي توضيح داد: وضعيت چينش غرفه‌هاي ناشران امسال از آخرين حرف الفبا آغاز مي‌شود. سالن شماره 13 با حرف (ي) و سالن شماره 21 با حرف (الف) به منظور رعايت عدالت ميان ناشران تنظيم شده است.

تورانيان در پاسخ به اين سوال كه برخي از ناشران از تخصيص متراژ غرفه در نمايشگاه ناراضي‌اند، گفت: با توجه به اينكه امسال 60 ناشر به ناشران سال‌هاي پيش افزوده شده، ناگزيريم كه محدوديت سالن‌هاي دانشگاهي را پذيرفته و با يكديگر همكاري كنيم. 

به گفته مسوول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب، مصلاي تهران محل دائمي نمايشگاه كتاب نخواهد بود و ما چشم انتظار راه‌اندازي محل دائمي نمايشگاه‌ايم.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت ماه درمصلاي امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها