یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
تصحيح برخي نكات در چهارمين چاپ «راهياب ايران»

انتشارات فرهنگ معاصر درحالي چهارمين چاپ «راهياب ايران» را روانه بازار نشر كرده كه مولف آن مي‌گويد برخي موارد تصحيح و نكات تازه‌اي به مطالب پيشين كتاب افزوده شده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، چاپ تازه‌اي از کتاب «راهياب ايران» از سوي انتشارات فرهنگ معاصر به بازار کتاب عرضه شده است. از اين كتاب به عنوان راهنماي گردشگري ايران ياد مي‌شود.

راهياب ايران در دو بخش تدوين شده است. بخش نخست كتاب، توضيحات نويسنده همراه عکس‌ها از نقاط ديدني ايران به شکل خلاصه و کاربردي مطرح شده و در بخش دوم نيز اطلاعات کاربردي به تفکيک استاني آمده است.

مخاطب اين کتاب مي‌تواند بر اساس مکان سفر به انتخاب نقاط ديدني، مکان‌هاي تفريحي، تاريخي، فرهنگي و رستوران‌ها دست يابد، چرا که شماره تماس و حتي مکان جغرافيايي اين اماکن هم در اين کتاب به دقت اشاره شده اند.

دکتر ناصر کرمي (مولف كتاب)، از «راهياب ايران» به عنوان کتاب راهنماي گردشگري ايران ياد مي‌كند و مي‌گويد: اين چاپ تفاوت آنچناني با چاپ‌هاي گذشته ندارد اما كوشش شده، برخي موارد تصحيح و برخي از نکات بسيار جزيي نيز به مطالب قبلي كتاب اضافه شود.

به گفته کرمي، از جمله مواردي که در اين چاپ اضافه شده، نشانه‌گذاري بر اساس رنگ براي هر جاده است که در ابتداي کتاب و نيز در حاشيه هر بخش از کتاب ‌آمده است که مخاطب به آساني مي‌تواند به جاده‌‌اي خاص دست يابد.

کتاب «راهياب ايران زمستان سال 87 از سوي انتشارات فرهنگ معاصر به بازار کتاب عرضه شد و به دليل شيوه، نگاه نو و کاربردي مولف و ناشر به سفر و گردشگري در ايران توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند و به چاپ چهارم برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط