یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
«مجموعه مقالات کنفرانس اسلام و مسیحیت» مكتوب شد

«مجموعه مقالات کنفرانس اسلام و مسیحیت؛ نزدیکی مذاهب به عنوان عامل همبستگی مسلمانان» در كتابي با همين عنوان در مسکو چاپ و منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، این مجموعه مقالات شامل مطالب ارایه شده در کنفرانس بین‌المللی علمی ـ تجربی «روسیه و دنیای اسلام: تقریب مذاهب به عنوان عامل همبستگی مسلمانان» مي‌شود که روزهای 26 تا 27 ژوئن سال 2010 در سالن اجتماعات ایزمایلوا برگزار شد.

در این کنفرانس انستیتوی خاورشناسی اکادمی علوم روسیه، مرکز تحقیقات استراتژیک و سیاسی، بنیاد حمایت از علوم، فرهنگ و فرهنگ اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، مجمع جهانی تقریب مذاهب، بنیاد تحقیقات فرهنگ اسلامی، مرکز مشارکت مدنی دانشگاه روابط بین‌المللی وابسته به وزارت امور خارجه روسیه، بنیاد «تعاملات مدنی»، سازمان جهانی «گفت‌وگوی تمدن‌ها»، انستیتوی تاریخ تاتارستان و انتشارات «مدینا» شرکت داشتند. 

دانشمندان و محققان برجسته علوم اسلامی، فعالان دینی و سیاستمداران از روسیه، ایران و کشورهای عربی در اين کنفرانس به ارايه آرا و دستاوردهاي خود پرداختند.

«مجموعه مقالات کنفرانس اسلام و مسیحیت؛ نزدیکی مذاهب به عنوان عامل همبستگی مسلمانان» در شمارگان 1000 نسخه و 283 صفحه در مسکو منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط