چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
22 آزمون براي راهنمايي و مشاوره شغلي ـ تحصيلي

كتاب «كاربرد آزمون‌ها در راهنمايي و مشاوره مسير شغلي ـ تحصيلي» به تازگي از سوي انتشارات «نوشته» اصفهان منتشر شده است. كشف استعدادهاي نهفته مخاطب وانتخاب شغل مناسب از جمله اهداف تاليف اين كتاب به شمار مي‌آيد._

مهدي صاحب‌فصول، مدير مسوول انتشارات «نوشته» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با اعلام اين خبر عنوان داشت: كتاب «كاربرد آزمون‌ها در راهنمايي و مشاوره مسير شغلي ـ تحصيلي» از مجموعه‌اي از آزمون‌هاي قابل استفاده در راهنمايي و مشاوره مسير شغلي ـ تحصيلي تشكيل شده كه توسط گروهي از معلمان و كارشناسان حوزه علوم تربيتي به رشته تحرير درآمده‌اند.

وي ادامه داد: اين نوشتار شامل 22 آزمون مسير شغلي ـ تحصيلي است كه در چهار بخش «خودشناسي»، «آشنايي با دنياي مشاغل»، «مهارت‌هاي انتخاب شغل» و «روش‌هاي كاريابي» ارايه شده‌اند.

صاحب‌فصول تصريح كرد: كتاب «كاربرد آزمون‌ها در راهنمايي و مشاوره مسير شغلي ـ تحصيلي» با هدف هدايت افراد در سراسر فرآيند برنامه‌ريزي شغلي ـ تحصيلي تاليف شده است و افراد با پاسخ دادن به آزمون‌هاي موجود در آن، مرحله به مرحله به شناخت خود دست يافته و مهارت‌هاي لازم براي كاريابي را مي‌آموزند.

چاپ نخست كتاب «كاربرد آزمون‌ها در راهنمايي و مشاوره مسير شغلي ـ تحصيلي» اثر مشترك ليلا حق‌شناس، دكتر سيمين حسينيان، دكتر محمدرضا عابدي، دكتر ايران باغبان، فاطمه سميعي و رضوان صالحي در شمارگان هزار نسخه، 195 صفحه و بهاي 50 هزار ريال به تازگي از سوي انتشارات «نوشته» اصفهان راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط