شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
حضور جان گریشام و دنیل استیل در فهرست پرفروش‌ها

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «سولی» نوشته جان گریشام و «پیدا کردن اشلی» نوشته دنیل استیل به فهرست پرفروش‌ها آمدند و «مرد قمارباز» نوشته دیوید بالداچی را از صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار داستانی چاپی و الکترونیک کنار زد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
«سولی» نوشته جان گریشام در هفته اول انتشار به رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز رسید. داستان جنایی جدید نویسنده آمریکایی درباره ساموئل سولیمان است که بورسیه تحصیلی در دانشگاه کارولینا به دست می‌آورد و تلاش می‌کند خانواده خود را از جنوب سودان که درگیر جنگ و خونریزی است با خود به آمریکا بیاورد.
 
«پیدا کردن اشلی» نوشته دنیل استیل نیز در هفته اول انتشار در رده دوم پرفروش‌های این هفته قرار گرفت. دو خواهر که با هم رابطه خوبی ندارد بار دیگر و برای پیدا کردن کودکی که یکی از خواهران روزی رهایش کرده است بار دیگر با هم آشتی می‌کنند. یکی نویسنده آثار پرفروش و دیگری راهبه است و برقراری ارتباط برایشان سخت است.
 
«مرد قمارباز» نوشته دیوید بالداچی در هفته نخست انتشار در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما این هفته در رده سوم قرار دارد. آلویسیوس، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم تازه از زندان بیرون آمده است. تصویری دقیق از دهه 1950 میلادی به خواننده ارائه می‌شود و سرباز پیر در تلاش است بار دیگر و با وجود خاطرات تلخ به زندگی برگردد.
 
«مسافت‌سنجی فراری» نوشته مارتا ولز هم به تازگی منتشر شده است و موفق شد این هفته در جایگاه چهارم پرفروش‌ها قرار بگیرد. ششمین کتاب از مجموعه «دفتر خاطرات موردربُت» درباره جسدی است که در خیابان رها شده است و موردربُت باید بار دیگر با مردگان سخن بگوید.
 
«تپه‌ای که از آن بالا می‌رویم» نوشته آماندا گورمن در هفته پنجم انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. این کتاب شامل شعری است که گورمن، شاعر جوان آمریکایی در روز تحلیف جو بایدن، رییس‌جمهور جدید آمریکا خواند. گورمن در مراسم تحلیف 22 ساله بود و به جوان‌ترین شاعری تبدیل شد که در مراسم تحلیف شعر خوانده است.
 
«چهار باد» نوشته کریستین هانا پس از گذشت سیزده هفته در جایگاه ششم قرار گرفت. السا در یک دوراهی بزرگ گیر کرده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز این هفته در جایگاه هفتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.
 
«طعمه اقیانوس» نوشته جان سندفورد این هفته در رده هشتم قرار دارد. سی و یکمین سری از مجموعه «طعمه» هم مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت. وقتی مسئولین فدرال کشته می‌شوند لوکاس دوانپورت و ویرجیل فلاورز با هم در یک گروه قرار می‌گیرند تا درباره این پرونده تحقیق کنند.
 
«کتابخانه نیمه‌شب» نوشته گریس هیگ این هفته در رتبه نهم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. کتابخانه‌ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می‌گوید یک انسان می‌تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می‌بیند احساس می‌کند وظیفه دارد اتفاقی که سال‌ها پیش رخ داده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها