شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
صحبت‌های میشل اوباما قبل از انتشار نسخه جدید کتابش برای نوجوانان

میشل اوباما حالا چند روز مانده به ورود این کتاب به بازار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و حرفهایی برای نوجوانان گفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هیل، نسخه جدیدی از کتاب خاطرات میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با عنوان «شدن» چند روز دیگر (دوم مارس) وارد بازار کتاب آمریکا شده و کارشناسان از همین حالا  موفقیت چشم‌گیری برای این نسخه جدید ارزیابی می‌کنند.
 
میشل اوباما چند ماه پیش ضمن اعلام خبر انتشار این نسخه از کتابش در پستی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته بود: به زودی نسخه جدیدی از کتاب خاطراتش برای مخاطب نوجوان منتشر خواهد شد. یکی از تجربیات اساسی زندگی من از کودکان و نوجوانان نشات گرفته است و حالا می‌خواهم با این قشر از جامعه گفت‌وگوهای صادقانه‌تری داشته باشم.
 
میشل اوباما حالا چند روز مانده به ورود این کتاب به بازار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و خطاب به نوجوانان نوشته است: خاطرات کتاب شدن برای شما به معنای این است که هرگز از شدن (موفق شدن) دست نکشید. اوباما در پستی ویدیویی نیز در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: درست است که هیچ کدام شما را نمی‌شناسم ولی یادتان باشد ممکن است در بعضی از جاها احساس شکست و اضطراب کنید ولی مطمئن باشید که همه اینها از بین خواهد رفت.
 


اوباما در ادامه صحبت‌هایش گفت: شما یک روز از خواب بیدار می‌شوید و ممکن است چیزی که خواسته بودید نشوید ولی به این چیز فکر نکنید و همیشه تلاش کنید چون هیچ وقت رشد متوقف نمی‌شود. همیشه تغییر در انتظار شماست.
 
کتاب خاطرات میشل اوباما با عنوان «شدن» در سال گذشته عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به خود اختصاص داده بود. این کتاب در نخستین ماه انتشارش تمامی رکوردهای فروش یک کتاب در آمریکا را شکست. اوباما در این کتاب با لحنی خاص تجربیات و خاطراتش از حضور در کاخ سفید و قبل از آن را روایت می‌کند.
 
به گفته اوباما نسخه جدید کتابش مخصوص کودکان و نوجوانان بالای 10 سال تنظیم شده است و قرار است اوایل ماه مارس سال جاری میلادی وارد بازار کتاب آمریکا شود. کتاب خاطرات میشل اوباما در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد که در هفته نخست بیش از ۱٫۴ میلیون نسخه در همه فرمت های چاپی و اینترنتی در آمریکا و کانادا فروش کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها