دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
حضور دوباره جیمز پترسون در پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته چند کتاب جدید به فهرست پرفروش‌ها راه یافتند که همچنان نشان از محبوبیت آثار جنایی دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
 
«کتاب دو راه» نوشته جودی پیکولت در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت. داستان شخصیتی با نام داون را، که قابله مرگ است، به خواننده معرفی می‌کند. قابله مرگ در واقع توسط خانواده فرد فوت‌شده استخدام می‌شود تا به بازماندگان برای کنار آمدن به مرگ عزیزانشان یاری رساند. داون از حادثه سقوط هواپیمایی جان سالم به درمی‌برد و پس از فرصتی دوباره در زندگی تصمیم می‌گیرد به مصر سفر کند و بار دیگر باستان‌شناسی را که عاشقش بود پیدا کند.
 
«قتل‌های ساحل به ساحل» نوشته جیمز پترسون و جی. دی. بارکر در دومین هفته از انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند. مأمور اف‌بی‌آی و ستوان پلیس به دنبال یافتن قاتل یک قتل ساده هستند که متوجه می‌شوند رد پای خود قاتل پرونده در سراسر کشور مشاهده می‌شود.
 
«غروب و صبح» نوشته کن فولت در هفته دوم از انتشار در رتبه سوم پرفروش‌ها قرار دارد. کِن فولت استاد نگارش داستان‌های تاریخی است. سال 997 میلادی و کمی پس از دوره تاریک است و بلندپروازی یک مرد برای تبدیل کردن صومعه خود به مرکز علم و دانش سبب می‌شود رقابت افزایش یابد و در نهایت به مرگ و تولد و عشق و تنفر بکشد. فولت 27 سال پیش داستان «ستون‌های زمین» را منتشر کرد که حدود 27 میلیون نسخه فروخت و «غروب و صبح» در واقع کتابی در توصیف اتفاقات پیش از «ستون‌ها زمین» است.
 
«نزدیک به آخرین جایگاه» نوشته کریگ جانسون در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه چهارم پرفروش‌ها قرار بگیرد. شانزدهمین کتاب از مجموعه لانگمیر درباره دزدی یک اثر معروف و باارزش نقاشی است.
 
«وینس فلین: قدرت کامل» نوشته بریت بنت» پس از گذشت دو هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌ها قرار گرفت. داستان تروریسم سایبری که آمریکا را تا نابودی کامل می‌کشاند و تمام نیروهای امنیتی متحد می‌شوند تا این تروریست سایبری را بیابند.
 
«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت هفده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه ششم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاه‌پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه می‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
 
«مردم مضطرب» نوشته فردریک بَکمن در هفته اول انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت اما حالا و پس از سه هفته در رده هفتم است. یک دزد شکست‌خورده بانک گروهی از مردم غریبه را در یک آپارتمان گروگان گرفته است.
 
«همه شیاطین اینجا هستند» نوشته لوئیس پنی در هفته نخست انتشار در جایگاه اول  پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتام ا این هفته در رتبه هشتم قرار دارد. شانزدهمین کتاب از مجموعه سربازرس گاماش درباره پدرخوانده میلیارد کاراگاه است. وقتی پدرخوانده مورد حمله قرار می‌گیرد کاراگاه به رازهای زیادی در شهر پاریس پی می‌برد.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها