چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
پورتال دیجیتال انتشارات اسپرینگر در روزهای نمایشگاه کتاب فرانفکورت

انتشارات آمریکایی آلمانی اسپرینگر با راه‌اندازی سایت و پورتالی، برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، انتشارات آمریکایی آلمانی اسپرینگر با راه‌اندازی سایت و پورتالی، برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام کرده است. امسال نمایشگاه کتاب فرانکفورت به صورت آنلاین در تاریخ بین 14 تا 18 اکتبر برگزار می‌شود.
 
اسپرینگر که بعد از ادغام دو انتشارات اسپرینگر ساینس و بیزینس مدیا تاسیس شد، یک ناشر بین‌المللی محسوب می‌شود که در زمینه چاپ و انتشار کتاب‌های آکادمیک و ژورنال‌های تخصصی علمی، کتاب‌های الکترونیکی و مجلات علمی، فنی و پزشکی فعالیت  می‌کند. این انتشارات که مقر اصلی آن در برلین قرار دارد، بعد از الزویر دومین ناشر بزرگ مجلات تخصصی در جهان است.
 
انتشارات اسپرینگر می‌گوید برای حضور فعال در نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت امسال پورتالی جداگانه راه‌اندازی کرده است که برنامه‌های پیش‌بینی شده روزهای نمایشگاه در آن معرفی شده است.
مسئولان انتشارات می‌گویند این سایت در روزهای نمایشگاه به طور تخصصی در حوزه‌های کتاب‌های علمی به شرکت‌کنندگان خدمات مشاوره ارائه می‌کند.
 
بر اساس این گزارش سایت مذکور قرار است بین تاریخ 14 تا 17 اکتبر همزمان با روزهای نمایشگاه برنامه‌های آنلاین خود شامل کارگاه‌ها، سخنرانی و مشاوره کتاب‌های علمی را به کاربران ارائه کند. نقش علم و تحقیقات در کنترل و برخورد با ویروس کرونا از جمله موضوعات جذابی است که قرار است در این برنامه‌های آنلاین ارائه شود.
 

به گفته مسئولان انتشارات تمام برنامه‌ها به صورت ویدیوهای آنلاین و قابل دانلود برای کاربران به صورت رایگان ارائه خواهند شد. معرفی کتاب‌های جدید انتشارات اسپرینگر محور اصلی برنامه‌ها است که مراجعه‌‌کنندگان باید برای باز کردن ویدیوها باید از پیش در سایت ایجاد شده ثبت‌نام کنند. برنامه‌ها با زبان آلمانی و انگلیسی ارائه می‌شوند.
 
«رینیت بایاس» مدیر روابط عمومی انتشارات گفت: راه‌اندازی چنین پورتالی در کنار نمایشگاه کتاب فرانکفورت نخستین تجربه کاری از این نوع است که انتشارات اسپرینگر به این مسئله افتخار می‌کند. حضور آنلاین و همزمان کارشناسان، نویسندگان و مشتری‌ها اتفاق جالبی است که امسال برای اولین بار رقم می‌خورد.
 
وی افزود: صحبت کردن نویسندگان و محققان درباره کتاب‌های‌شان برای مشتری‌ها و مراجعان هیجان‌انگیز است و امیدواریم این روش از معرفی کتاب بتواند چشم‌اندازی مثبتی در آینده داشته باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها