پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
محبوبیت داستان‌های معمایی-روانشناسی در پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه کتاب جدید به فهرست پرفروش‌ها آمدند و النا فرانته هم از فهرست پرفروش‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
 
«سایه در مرگ» نوشته جی. دی. راب در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت.  پنجاهمین کتاب از مجموعه «در مرگ» درباره ارتباط یک آدم‌کش با شوهر ایو دالاس است که در نزدیکی یک صحنه جرم مشاهده شده است.
 
«مردم مضطرب» نوشته فردریک بَکمن در هفته اول انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت. یک دزد شکست‌خورده بانک گروهی از مردم غریبه را در یک آپارتمان گروگان گرفته است.
 
«یکی یکی» نوشته روث وِیر در هفته اول انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. چند نفر که برای اسکی به منطقه‌ای در آلپ رفته بودند در برف گیر می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی پیش بیاید اما وقتی یک نفر رازی مخوف دارد ممکن است هر مشکلی پیش بیاید.
 
«همه شیاطین اینجا هستند» نوشته لوئیس پنی در هفته نخست انتشار در جایگاه اول  پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما این هفته در رتبه چهارم قرار دارد. شانزدهمین کتاب از مجموعه سربازرس گاماش درباره پدرخوانده میلیارد کاراگاه است. وقتی پدرخوانده مورد حمله قرار می‌گیرد کاراگاه به رازهای زیادی در شهر پاریس پی می‌برد.
 
«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت پانزده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه پنجم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاه‌پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه می‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز صد و پنج هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به حساب می‌آید. این هفته نام این کتاب برای دومین بار در میان پنج رتبه اول دیده نمی‌شود و در جایگاه ششم قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«پیشرو دو» نوشته جاناتان کان در هفته دوم انتشار در جایگاه هفتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. آیا آمریکا به زودی قضاوت می‌شود؟ چه اتفاقی پیش روی آمریکایی‌ها است؟ داستانی جدید که دریچه‌های جدیدی درباره فجایع عصر حاضر به روی خواننده می‌گشاید و درباره قضاوت پیش رو  هشدار می‌دهد.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/combined-print-and-e-book-fiction/
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها