چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
سیگنال‌های امید شعار نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانفکورت

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان نمایشگاه کتاب فرانفکفورت حدود 2500 ناشر از 89 کشور جهان برای شرکت در نسخه دیجیتال نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان نمایشگاه کتاب فرانفکفورت حدود 2500 ناشر از 89 کشور جهان برای شرکت در نسخه دیجیتال نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند. پیش از این مسئولان نمایشگاه اعلام کرده بودند که به خاطر شرایط کشور آلمان و شیوع ویروس کرونا نمایشگاه را به صورت فیزیکی برگزار نخواهند کرد.
 
مسئولان نمایشگاه اعلام کردند امسال تنها نسخه دیجیتال نمایشگاه برگزار می‌شود که شعار «سیگنال‌های امید» برای آن در نظر گرفته شده است.
 
یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: تا کنون 2500 ناشر از سراسر جهان برای حضور در نمایشگاه دیجیتال ثبت‌نام کرده ولی انتظار می‌رود تعداد ناشران در روزهای آینده بیشتر شود. کانادا به عنوان مهمان افتخاری سال آینده در نمایشگاه امسال 25 برنامه مجازی اجرا خواهد کرد.
 
بوس در ادامه از انعطاف ناشران سراسر جهان و همکاری آنها برای برای حضور در نسخه دیجیتال نمایشگاه تشکر کرد و گفت: همانطور که مارگارت اتوود در یکی از کتاب‌های خود درباره امید سخن می‌گفت، امیدواریم بتوانیم در چنین شرایط سخت کار خود را خوب انجام دهیم و بتوانیم زمینه ارتباط ناشران را با یکدیگر فراهم کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها