شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کتابفروشی مرجع انگلیسی زبان‌ها در شهر ایتالیایی

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا در بین خود مردم این شهر به دوستداران ادبیات معروف شده است به طوری که مشهورترین کتابفروشی‌های اروپا را در خود دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، شهر رم پایتخت کشور ایتالیا در بین خود مردم این شهر به دوستداران ادبیات معروف شده است به طوری که مشهورترین کتابفروشی‌های اروپا را در خود دارد. حتی بسیاری از ایتالیایی‌ها برای خرید و بازدید این کتابفروشی‌ها به پایتخت سفر می‌کنند. بیشتر کتابفروشی‌ها کتاب‌هایی به زبان ایتالیایی و آلمان عرضه می‌کنند ولی در بین آنها کتابفروشی «آلموست کورنر» تنها فروشگاهی است که کتاب‌های زبان انگلیسی عرضه می‌کند.
 
کتابفروشی کورنر که بر اساس نامش در منطقه‌ای دور از مراکز کتابفروشی شهر واقع شده است، سال‌هاست که به کتابفروشی  انگلیسی‌ها در شهر رم مشهور شده است و جهانگردان انگلیسی زبان وقتی می‌خواهند از شهر رم و آثار باستانی آن بازدید کنند، معمولاً سری به این کتابفروشی‌ می‌زنند.
 
سایت «امریکن‌این‌رم» (anamericaninrome) توسط ساکنین آمریکایی ساکن کشور ایتالیا راه‌اندازی شده است که بارها در گزارش‌هایی از فعالیت کتابفروشی مذکور تجلیل کرده است و می‌نویسد: اگر این کتابفروشی در شهر نبود نمی‌توانستند کتاب‌های انگلیسی تهیه کنند. آنها اعتقاد دارند این کتابفروشی با وجود کوچک بودن مساحت، به عنوان مرجع کتاب‌های انگلیسی زبان در کشور ایتالیا محسوب می‌شود.
 
بسیاری از کتاب‌های انتشارات ایتالیایی که به زبان انگلیسی ترجمه می‌شوند اولین نسخه خود را به این کتابفروشی می‌فرستند و معلوم شده که بیشتر انگلیسی زبان‌ها اولین بار به این کتابفروشی مراجعه می‌کنند.
 




 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها