چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کمپین تامین مالی جمعی برای کمک به صنعت کتاب بیروت

بنیان‌گذار شرکت ابن‌سینا، نمایندگی فروش و بازاریابی ناشران خاورمیانه، قصد دارد برای کمک به خسارت‌دیدگان صنعت کتاب در انفجار بیروت ۱۰۰ هزار پوند پول جمع کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ابینا) به نقل از بوکسلر - در پی انفجاری که هفته گذشته منجر به خرابی‌های بسیار و کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر در پایتخت لبان شد، مدیر یک شرکت مشاوره بین‌المللی چاپ و نشر برای حمایت از کسانی که در صنعت کتاب بیروت کار می‌کنند یک کمپین تامین مالی جمعی به راه انداخت.
 
بیل کندی، بنیان‌گذار شرکت ابن‌سینا، نمایندگی فروش و بازاریابی ناشران خاورمیانه، قصد دارد برای کمک به خسارت‌دیدگان صنعت کتاب در انفجار بیروت ۱۰۰ هزار پوند پول جمع کند.
 
او گفت: «در پی انفجار و موج شوک، ویرانی، خسارت، جراحت و مرگ ناشی از آن بسیاری از افراد، خانواده‌ها و مشاغل شهر زیبای بیروت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. همه شهروندان بیروت ناراحت و متضرر شده‌اند. بسیاری از مشاغل وابسته به صنعت کتاب (خرده‌فروشی‌، عمده‌فروشی، کتابخانه‌ها و انتشارات) که خود من هم عضوی از آن هستم. به نمایندگی از بسیاری از ناشران بین‌المللی که برایشان کار می‌کنم خوشحالم که چنین رابطه نزدیکی با این افراد داشته‌ام تا بتوانم آنها را دوست خود بدانم. تاثیر این اتفاق بر زندگی بسیاری از این دوستانم ویرانگر بوده. کاری که حالا می‌توانیم برای کمک به آنها بکنیم تامین هزینه و تلاش برای بازسازی زندگی و ویرانی‌های عمیق و بی‌سابقه است.»
 
کندی گفت: «هدفم این است که کمک‌های مالی را طریق یک منبع معتبر در بیروت به تعدادی از کسانی که در مشاغل کتاب فعالیت دارند و بیشترین نیاز را دارند ارسال کنم تا کمک کنم از این دورانی که به‌طرزی باورنکردنی چالش‌برانگیز و دشوار است و عبور از آن ماه‌ها طول می‌کشد کمی راحت‌تر عبور کنند.»
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها