یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
محبوبیت «نزدیک تاریکی» در میان خوانندگان نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته دلیا اُونز به جایگاه نخست بازگشت و «نزدیک تاریکی» نوشته برد ثور در اولین هفته از انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی این هفته خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 99  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به حساب می‌آید. اُوِنز این هفته بار دیگر به رتبه اول بازگشت و گویا قصد کنار رفتن از این فهرست را ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«نزدیک تاریکی» نوشته برد ثور در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. نوزدهمین کتاب از مجموعه اسکات هارواث که این بار با گروه جاسوسی نروژی متحد می‌شود تا هدفی جدید را دنبال کند.
 
«نظم» نوشته دنیل سیلوا هفته گذشته موفق شد به رتبه نخست پرفروش‌ها دست یابد اما این هفته در جایگاه سوم قرار دارد. سیلوا سال گذشته هم با داستانی تحت عنوان«دختر جدید» موفق شده بود در جایگاه اول پرفروش‌ها قرار بگیرد. بیستمین کتاب از مجموعه گابریل آلون درباره یک جاسوس و کلکسیونر هنری است که تلاش می‌کنند متوجه شوند که پاپ هفتم به قتل رسیده است یا خیر!
 
«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت هشت هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه چهارم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاه‌پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه می‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
 
«28 تابستان» نوشته الین هیلدربند در ششمین هفته از انتشار مانند هفته گذشته در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. رابطه‌ای در سال 1993 بین مالوری و جیک آغاز شد اما این رابطه حدود سه دهه مسکوت ماند و مالوری هنگام مرگ از فرزندش درخواست می‌کند که با یک شماره تلفن تماس بگیرد. آن طرف خط جیک جواب تلفن را می‌دهد. چطور چنین چیزی ممکن است که شنیدن صدای یک مرد غریبه آخرین آرزوی مادر باشد؟ همسر جیک در کارزار انتخاباتی رقابت می‌کند و کشف این رابطه مخفی پیامدهای ناخوشایندی برایشان به همراه دارد.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
 
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها