دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
این کتابفروشی امید مردم آمریکا در دوران ترامپ شده است

بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری از حزب دموکرات و حتی سناتورهای دموکرات کنگره هر کدام یک بار به این کتابفروشی سر زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اینک، در شهر منچستر ایالت نیوهمپشایر آمریکا این روزها چشم طرفداران حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات به کتابفروشی بوکری (bookery) دوخته شده است چون این کتابفروشی سال‌ها برای حزب دموکرات تبلیغ کرده است و تقریباً تمام کتاب‌های منتشر شده در آمریکا درباره این حزب در این کتابفروشی وجود دارد.
 
بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری از حزب دموکرات و حتی سناتورهای دموکرات کنگره هر کدام یک بار به این کتابفروشی سر زده‌اند و به نظر می‌رسد این کتابفروشی تبدیل به یک نماد ایالت نیوهمپشایر برای تبلیغات ریاست جمهوری شده باشد.
 

جرمی هیچکاک همراه همسرش در سال 2018 این کتابفروشی را با 16 کارمند تاسیس کردند و حالا تبدیل به امید اول نماینده‌های حزب دموکرات برای تبلیغ در این ایالت شده است. این کتابفروش آمریکایی می‌گوید امیدواریم در کنار تبلیغ برای نامزدهای ریاست جمهوری بتوانیم جای خود را در میان علاقمندان به کتاب‌های سیاسی باز کنیم. وی گفت: ما هدف اصلی خود را تبلیغ برای نامزدها نمی‌دانیم چون این مسئله زودگذر است بلکه درصدد توسعه کار خود برای فروش کتاب‌های مستند و سیاسی هستیم.
 

اولین بار کول رایدل نامزد حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر در کنگره به این کتابفروشی آمد و با مسئولان آن عکس گرفت. او توانست به کنگره راه پیدا کند. بعد از او الیزابت وارن کافه رستوران این کتابفروشی را برای برگزاری جلسات خود اجاره کرد. حالا به نظر می‌رسد این کتابفروشی امید اول نامزدهای سیاسی ایالت باشد.
 
در سال‌های گذشته سیاست‌های ترامپ در آمریکا باعث شده بسیاری از مردم شهر منچستر به این کتابفروشی مراجعه کنند و به نظر می‌رسد هرچه قدر ترامپ به مردم آمریکا فشار وارد می‌کند، محبوبیت این کتابفروشی بیشتر می‌شود.



 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    ترامپ واقعا نشانۀ توحش و بربریت است. امیدوارم مردم امریکا با توجه به تاثیر جهانی انتخابشان این مرتیکۀ بی سوادِ هرزۀ به دردنخور ِ کتاب نخوان را دیگر انتخاب نکنند. و امیدوارم ارزدیجیتال چین قدرت دلار را نابود کند. که اینهمه پدر مردم جهان را درآوردند با دلارشان. و امیدوارم مسئولان ما کمی به کتابخوان شدن مردم ایران اهمیت بدهند و به کتاب و صنعت نشر احترام جدی تری بگذارند وگرنه اول از همه دودش به چشم خودشان خواهد رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها