شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
ایستگاه داستان در کامیون‌های کتابفروشی رندوم هاوس

انتشارات رندوم هاوس طی پروژه‌ای اولین کامیون فروش کتاب خود را در چند ایالت آمریکا راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از سی‌دی‌ان، بعد از انتشارات پنگوئن و بعضی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آمریکا ظاهراً ایده کامیون‌های فروش کتاب از سوی بسیاری از انتشارات جذاب به نظر آمده است.
 
انتشارات رندوم هاوس اولین کامیون فروش کتاب خود را در چند ایالت آمریکا راه‌اندازی کرده است. این پروژه از سال گذشته تاکنون توانسته موفقیت قابل توجهی برای این ناشر معتبر آمریکایی کسب کند ولی ظاهراً با ویروس کرونا به طور موقت تعطیل شده است.
 
در این کامیون‌ها تنها کتاب‌های چاپ شده در انتشارات رندوم هاوس آمریکا فروخته می‌شود و یکی از موارد منحصربه‌فرد آن عرضه کتاب‌های درخواست شده جلوی درب منزل مشتریان این انتشارات است.
 
البته ارسال کتاب برای مشتری‌ها یک ایده قدیمی محسوب می‌شود ولی این انتشارات از این طرح نیز غافل نشده است.
 
یکی از ایده های جالب انتشارات رندوم هاوس راه اندازی ایستگاه داستان در این کامیون‌ها است که داستان‌های مشتری‌ها تحویل گرفته می‌شود و در صورت تایید آن‌ها را به اسم خود آن‌ها منتشر می‌کند.
 
ایستگاه داستان یک سایت اینترنتی نیز دارد که کاربران انتشارات معروف آمریکایی می توانند داستان‌های کوتاه و بلند خود را به نام خود در آن منتشر کنند.
 
ایستگاه داستان با همکاری بخش انتشارات کودک رندوم هاوس راه اندازی شده است و بیشتر داستان‌های مربوط به قشر کودک و نوجوان را منتشر می‌کند.
 
براساس نوشته این سایت به نشانی  readbrightly.com یکی از اهداف این طرح آشنایی کودکان با نویسندگان و کتاب‌های منتشر شده در حوزه داستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها