سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کتاب‌های امضاشده در کتابفروشی مشهور خیابان هالیوود لس‌آنجلس

این فروشگاه کتاب بیشتر از عرضه کتاب‌های نفیس با موضوعات مختلف به فروش کتاب‌های امضادار مشهور شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، خیابان سانست در وست هالیوود شهر لس‌آنجلس یکی از مشهورترین مکان‌های این شهر توریستی است که بسیاری از فروشگاه‌های آن در فروش اجناس گران‌قیمت با مخاطب بازیگران و هنرمندان هالیوودی مشغول هستند. یکی از این فروشگاه‌ها کتابفروشی «بوک‌سوپ» (Book Soup) است که سعی کرده از بقیه فروشگاه‌های لوکس عقب نماند.
 
این فروشگاه کتاب بیشتر از عرضه کتاب‌های نفیس با موضوعات مختلف به فروش کتاب‌های امضادار مشهور شده است. بیشتر مشتری‌های این کتابفروشی را کسانی تشکیل می‌دهند که برای خرید کتاب‌های هنری سینمایی با امضای بازیگران مشهور هالیوود به اینجا سر می‌زنند.
 
کتابفروشی بوک‌سوپ دارای دو مجسمه سگ طلایی رنگ است که نماد آن محسوب می‌شود. «گلن گولدمن» صاحب کتابفروشی در سایت این کتابفروشی (booksoup.com) در معرفی خودش گفته است: ما از این سگ‌های نگهبان برای محافظت از 60هزار عنوان کتاب نفیس در اکثر موضوعات هنری و فرهنگی استفاده می‌کنیم.
 
گولدمن نوشته است: مشتری‌های ما به خرید کتاب‌های کمیاب و نایاب عادت کرده و هر کس که بخواهد این نوع کتاب‌ها را در شهر لس‌انجلس جستجو کند، به طور حتم یک سری به ما می‌زند. به گفته او کتابفروشی از زمان تاسیسش در سال 1975 تا کنون محل پاتوق بسیاری از هنرمندان هالیوودی بوده است.
 
یکی از مشخصه‌های اصلی و جالب این کتابفروشی دکوراسیون و قفسه‌های کتاب آن است که در شهر به قفسه‌های از زمین تا سقف شهرت پیدا کرده است. تمام قفسه کتاب‌ها در این کتابفروشی تا سقف امتداد پیدا کرده است.






 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها