سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
با کتابفروشی فوتبالی در پایتخت مکزیک آشنا شوید

گاهی اوقات نام کتابفروشی به اسامی قهرمانان فوتبال مکزیک تغییر نام داده یا اینکه از روی حوادث فوتبالی در این کشور الهام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به طور حتم درباره فوتبال و یا رخدادهای مربوط به آن باید به کشور برزیل و مردم آن رجوع کرد ولی اگر بخواهید یک کتابفروشی منحصر به فوتبال جستجو کنید باید آن را در پایتخت کشور مکزیک جستجو کنید.
 
برخلاف اذهان عمومی بهتر است هر چیزی را که می‌خواهید درباره فوتبال بدانید باید تنها به کتابفروشی فوتبالی در شهر مکزیکوسیتی مراجعه کنید. این کتابفروشی اولین کتابفروشی منحصر به کتاب‌های فوتبالی است.
 
این کتابفروشی توسط شخصی به نام «هامبرتو ملندز» است که می‌گوید علاقه شخصی‌اش به این ورزش باعث افتتاح این کتابفروشی شده است.
 
به گفته ملندز هرکسی که بخواهد اطلاعاتی درباره زیدان یا رونالدو یا حتی مطالب تکنیکی درباره این ورزش جمع کند، بهتر است سری به این کتابفروشی در شهرمکزیکوسیتی بزند.
 
خبرنگارچینی شینهوا در گفت‌وگو با این کتابفروش می‌نویسد در اینجا در شهر مکزیکوسیتی این کتابفروشی فوتبالی در دوره‌های زمانی مختلف اسامی مختلف به خود گرفته است. گاهی اوقات نام کتابفروشی به اسامی قهرمانان فوتبال مکزیک تغییر نام داده یا اینکه از روی حوادث فوتبالی در این کشور الهام گرفته است.
 
در این کتابفروشی کتاب‌هایی از نویسنده و فوتبالیست‌های مشهوری مثل آلبروت بیلسا آرژانتینی وجود دارد که به خاطر مربی‌‌گری تیم فوتبال مکزیک از اهمیت خاصی برای مردم این کشور برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها