چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
نینجاهای کتاب در ملبورن/ طرح جنبش کتاب برای مسافران

این گروه صدها عنوان کتاب را در وسایل حمل و نقل عمومی شهر «ملبورن» استرالیا رها کردند تا مسافران بتوانند آن‌ها را به رایگان مطالعه کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نینجاهای کتاب عنوان گزارشی است که سایت خبری ایبیسی استرالیا درباره طرح ارائه رایگان کتاب به مسافران قطارها و اتوبوسهای شخصی تهیه کرده است.
 
براساس این گزارش گروهی از فعالین حوزه کتاب برای مسافران حمل و نقل عمومی در شهر ملبورن استرالیا کتاب تهیه می کنند و نام خود را جنبش کتاب روی ریل یا در مسیر گذاشته اند.
 
این گروه امیدوار هستند با این اقدام خود مردم استرالیا را برای خواندن کتاب تشویق کنند.
این گروه صدها عنوان کتاب را در وسایل حمل و نقل عمومی شهر ملبورن استرالیا رها کردند تا مسافران بتوانند آن‌ها را به رایگان مطالعه کنند.
 
مایکل کالوس یکی از بنیانگذاران این جنبش گفته است که هر کتاب شامل برچسبی بر روی جلد و یادداشتی در درون آن است که هدف از این کار را توضیح می‌دهد.
 
وی افزود: در این یادداشت‌ها نوشته شده است که ما که هستیم و از مردم خواسته شده تا کتابی را بردارند، با خود ببرند و بخوانند، لذت ببرند و سپس آن را در وسیله حمل و نقلی دیگر بگذارند. کالوس می گوید که 300 عنوان کتاب را در این مکان قرار داده که بیشتر این آثار چاپ جدید هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها